بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
افزایش درآمد سالانه ۱۵۷ درصدی فولاد پارس سبزوار در شهریورماه؛

«آهن‌ اسفنجی» به تنهایی "فسبزوار" را می‌ چرخاند

«آهن‌ اسفنجی» به تنهایی
فروش محصولات پارس فولاد سبزوار در شهریورماه سال جاری برابر با ۷۷،۱۴۳،۰۰۰ کیلوگرم ارائه‌شده که تنها در بازار داخلی این محصولات به فروش رفته‌اند.
کد خبر : ۲۴۸۲۸۴

فولاد پارس سبزوار+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پارس فولاد سبزوار طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره خود را معادل ۶,۵۳۵ میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۱۱۷ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشته، مجموع درآمد تجمیعی عملیاتی فسبزوار بالغ‌بر ۴۲،۵۹۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده که رشد ۱۵۷ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشته است.

عملکرد فسبزوار در شهریورماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: عرضه های اولیه در روزهای سرخی بازار


فروش محصولات پارس فولاد سبزوار در شهریورماه سال جاری برابر با ۷۷،۱۴۳،۰۰۰ کیلوگرم ارائه‌شده که تنها در بازار داخلی این محصولات به فروش رفته‌اند، از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت ۵۴۷،۷۸۱،۳۵۰ کیلوگرم گزارش‌شده است.

پرفروش‌ترین محصول فسبزوار متعلق به «آهن اسفنجی» با ۷۶،۴۶۵،۰۰۰ کیلوگرم بوده و مابقی محصولات به فروش رفته در اختیار بریکت بوده، درآمدزاترین محصول پارس فولاد سبزوار در اختیار آهن اسفنجی با ۶،۵۰۹ میلیارد ریال بوده و همچنین گران‌ترین محصول این شرکت را نیز آهن اسفنجی به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه های اولیه در روزهای سرخی بازار
بازار‌های موازی جنب بورس؛

عرضه های اولیه در روزهای سرخی بازار

با
بشنوید از "بریکت‌سازی سرد" اولین واحد در بین ۸ طرح ملی فولاد؛

با "فسبزوار" پلاک ۵۸۹ بورس تهران بیشتر آشنا شوید

ارسال نظر