بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کسب درآمد ۱۲ هزار میلیارد ریالی "دارو" طی ۶ ماهه گذشته؛

قرص‌های انرژی‌زا برای رکوردشکنی "داروپخش"

قرص‌های انرژی‌زا برای رکوردشکنی
درآمد‌های شناسایی‌شده شرکت دارویی کارخانجات داروپخش از فروش محصولات در بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به‌دست‌آمده است.
کد خبر : ۲۴۸۳۲۷

کارخانجات داروپخش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت کارخانجات داروپخش طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ معادل ۳،۰۱۶،۸۷۲ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده، «دارو» با سرمایه ثبت‌شده خود را ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰، مبلغ ۱۲،۲۸۱،۶۸۲ میلیارد ریال درآمد فروش داشت.

لازم به ذکر است که درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت دارویی از فروش محصولات در بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه کارخانجات داروپخش+بورس نیوز

درآمدهای شناسایی‌شده "دارو"

روند کسب درآمدهای ماهانه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که کارخانجات داروپخش در شهریورماه سال جاری ثبت کرده نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال گذشته کمتر از یک درصد افزایش را به دنبال داشته، همچنین درآمد عملیاتی این شرکت دارویی از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۱ درصد رشد را اعلام کرده، شرکت کارخانجات داروپخش در شهریورماه سال ۱۴۰۰ بیشترین درآمدی که شناسایی کرده از فروش «ویال تزریقی» با ۱،۱۸۵،۲۷۷ میلیون ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: "دارو" و تعدیل سودآوری ۲۴ درصدی در سال ۱۳۹۹


میزان فروش محصولات "دارو"

شرکت کارخانجات داروپخش در پایان شهریورماه ۱۴۰۰، مقدار فروش محصولات خود را ۳۶۴,۱۲۹ (هزار عدد) گزارش کرده که این عدد نسبت به ماه گذشته با رشد ۹۹ درصدی روبه‌رو بوده و از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر ۱،۶۳۶،۸۷ (هزار عدد) بوده که در مقایسه با سال گذشته با افزایش فروش ۱۶ درصدی روبه‌رو بوده، همچنین بیشترین فروش محصولات دارویی این شرکت از بخش «قرص» بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه
با اعلام شرکت کارخانجات داروپخش؛

افزایش سرمایه "دارو" به ثبت رسید

عدم نقدشوندگی اصلی‌ترین دغدغه سهامداران؛

"دارو" و تعدیل سودآوری ۲۴ درصدی در سال ۱۳۹۹

روند افزایشی حساب‌های دریافتنی و تسهیلات مالی ادامه دارد؛

افزایش ۵۱ درصدی سودآوری "دارو"

مهر تایید حسابرس بر نسخه‌های جذاب سودآوری این داروساز؛

رستگاری "دارو" با رشد مقادیر و نرخ‌های فروش

ارسال نظر