بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کسب ۱۷ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال سود عملیاتی از ابتدای سال جاری

هفت ماه طلایی در کارنامه ونوین ثبت شد

هفت ماه طلایی در کارنامه ونوین ثبت شد
بانک اقتصادنوین در هفت ماه منتهی به مهرماه 1400هم درخشید و با کسب بیش از 17 هزار و 620 میلیارد ریال سود عملیاتی، مهر تاییدی بر تداوم و تثبیت روند سودآوری خود زد.
کد خبر : ۲۴۹۱۱۹

هفت ماه طلایی در کارنامه ونوین ثبت شد

به گزارش بورس‌نیوز، بر اساس اطلاعات منتشرشده در کدال، بانک اقتصادنوین، در مهرماه سال جاری، حدود ۱۷ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از محل واسطه‌گری مالی درآمد کسب کرده و در مقابل ۱۵ هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال سود به منابع تامین شده پرداخته است. مقایسه این دو رقم نشان از ثبت سود عملیاتی به میزان دو هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال در مهرماه سال جاری دارد.

با ثبت این رقم، سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در هفت‌ماهه ابتدایی سال جاری نیز به ۱۷ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از سه برابر شده و توانسته هفت ماه طلایی را در کارنامه ونوین ثبت کند.

بانک اقتصادنوین با تخصیص بهینه منابع به صنایع مولد و استراتژیک در جهت حمایت از تولید و اشتغال ملی، توسعه ابزار‌های نوین تامین مالی، بهداشت اعتباری و کاهش قابل توجه مطالبات، مدیریت ریسک و حرکت در چارچوب استاندارد‌های روز بانکداری، روند پرشتابی را تجربه می‌کند و بیشترین رشدِ سهم بازار در میان بانک‌های خصوصی را از آن خود کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر