بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
درآمد سالانه ۴۲درصد افزایش یافت؛

«خوراکی‌ها»‌ صندوق‌گردان "افق"

«خوراکی‌ها»‌ صندوق‌گردان
عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده "افق" از بخش «خوراکی‌ها» با ۸،۳۹۹ میلیارد ریال بوده و این درآمد حاصل‌شده از فروش ۵۷ میلیون عدد خوراکی بوده و نرخ فروش آن نیز حدود ۱۴۶ هزار ریال اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۹۵۸۵

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی ثبت‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۹،۰۹۴ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان درآمد‌های حاصل شده را برابر با ۱۲۴،۶۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۳ هزار میلیارد ریال گزارش‌شده، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت طی این مدت ۷ ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه افق کوروش+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: فروش "افق" به ۱۵ هزار میلیارد ریال نزدیک شد


درآمد‌های عملیاتی "افق" تا مهرماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمدهای افق کوروش+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، فروشگاه افق کوروش در مهرماه با افزایش درآمد ۴۲ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه بوده و در مقایسه با درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه در سال گذشته ۶۵ درصدی رشد را به همراه داشت.

تمام درآمد به‌دست‌آمده فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در مهرماه از بازار داخلی بوده و عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده از بخش «خوراکی‌ها» با ۸،۳۹۹ میلیارد ریال بوده و این درآمد حاصل‌شده از فروش ۵۷ میلیون عدد خوراکی بوده و نرخ فروش آن نیز حدود ۱۴۶ هزار ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش و نسبت به میانگین ۶ ماهه گذشته ۹ درصد افزایش‌یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش محسوس درآمد‌های غیرعملیاتی و غیرتکرارشونده
ثبات کسب سود عملیاتی در فصل‌های گذشته؛

افزایش محسوس درآمد‌های غیرعملیاتی و غیرتکرارشونده "افق"

ادامه رشد درآمدها از قفسه‌های
عملکرد ماهانه این فروشگاه زنجیره‌ای زیر ذره‌بین رفت؛

ادامه رشد درآمدها از قفسه‌های "افق"

درآمد
روند صعودی درآمدزایی از قفسه‌های این فروشگاه‌ها ادامه دارد؛

درآمد "افق" در بهمن نیز صعودی بود

ارسال نظر