بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کاهش ۴,۱۰۰ تنی حجم معامله وکیوم باتوم گزارش شد؛

کاهش نرخ وکیوم باتوم "شبریز" برای دومین هفته

کاهش نرخ وکیوم باتوم
محصول دیگری که توسط شبریز به عرضه گذاشته شد مربوط به گوگرد گرانوله و روغن پایه N۱۸۰ بوده، حجم معامله گوگرد گرانوله ۱۰۰ تن بوده و این در صورتی است که یک هزار تن از این محصول در بورس کالا عرضه شد.
کد خبر : ۲۴۹۷۹۳

پالایش نفت تبریز+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پالایش نفت تبریز در هفته منتهی ۲۱ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ مقدار عرضه محصول وکیوم باتوم خود را طی این هفته ۲ برابر هفته گذشته یعنی ۱۶ هزار تن در بورس کالا به ثبت رساند که با تقاضای ۱۶,۲۰۰ تنی مشتریان مواجه بوده و حجم معامله این محصول برابر با ۹,۹۰۰ تن اعلام‌شده، مقدار تقاضا وکیوم باتوم شبریز ۱۴,۵۰۰ تن اُفت را نسبت به هفته گذشته در بورس کالا به همراه داشت، "شبریز" نسبت به هفته گذشته کاهش ۴,۱۰۰ تنی حجم معامله وکیوم باتوم را گزارش کرد.

عملکرد هفتگی شبریز+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم "شبریز"


قیمت محصول وکیوم باتوم شبریز برابر با ۷۸,۰۹۵ هزار ریال بوده که نسبت به آخرین هفته مورد معامله این محصول (منتهی به ۱۴ آبان‌ماه) ۱۴ درصد کاهش قیمت داشته، ارزش معامله این محصول نزدیک به ۷۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده، همچنین طی این هفته محصولات دیگری نیز توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته است.

روند قیمتی وکیوم باتوم شبریز+بورس نیوز

محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که طی این هفته مشتری نداشت، همچنین ۲ هزار تن از لوب کات سبک نیز در هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه به عرضه گذاشته شد که خریداری نداشت.

محصول دیگری که توسط شبریز به عرضه گذاشته شد مربوط به گوگرد گرانوله و روغن پایه N۱۸۰ بوده، حجم معامله گوگرد گرانوله ۱۰۰ تن بوده و این در صورتی است که یک هزار تن از این محصول در بورس کالا عرضه شده و روغن پایه N۱۸۰ نیز با حجم معامله ۳۰۰ تنی روبه‌رو بوده که تمامی این محصول به فروش رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم
کاهش ۹درصدی نرخ برای پالایشی تبریز دیده شد؛

ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم "شبریز"

افزایش نرخ فروش وکیوم باتوم
تمامی وکیوم باتوم عرضه شده، فروخته شد؛

افزایش نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"

تداوم سیر صعودی نرخ فروش  وکیوم باتوم
پالایش نفت تبریز ۸,۰۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه کرد؛

تداوم سیر صعودی نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"

عرضه ۸ هزار تنی وکیوم باتوم
وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز کاهش تقاضا ۴,۵۰۰ تنی داشت؛

عرضه ۸ هزار تنی وکیوم باتوم "شبریز"

ارسال نظر