بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بازدید کرد؛

بازدید از طرح‌های پتروشیمی صدف و پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

بازدید از طرح‌های پتروشیمی صدف و پتروشیمی آپادانا خلیج فارس
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که برای شرکت در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه ‌در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی این منطقه به عسلویه سفر کرده بود، از دو طرح مهم در حال ساخت ‌گروه پتروشیمی خلیج فارس بازدید کرد.‌
کد خبر : ۲۵۰۰۷۱

بازدید جعفر ربیعی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در ابتدا جعفر ربیعی، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید کرد. در این بازدید، فلاح خورسند مدیرعامل این شرکت در خصوص این پروژه و اقدامات انجام شده به ارائه توضیحاتی پرداخت و در خصوص ظرفیت‌ها و محصولات تولیدی این شرکت گزارش داد.



بازدید جعفر ربیعی از طرح‌های پتروشیمی صدف و پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

در این بازدید که رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت همراه با معاونان و مدیران استانی نیز حضور داشت، مدیرعامل این بانک، برای تأمین منابع مالی ارزی و ریالی پروژه صدف خلیج فارس تا تکمیل آن در سال ۱۴۰۱ اعلام آمادگی کامل کرد.

‌۹۸ درصد سهام پروژه صدف خلیج فارس در اختیار پترول است و با تکمیل پروژه و آغاز به تولید این مجتمع، تحول بزرگی در تأمین محصولات لاستیک و تایر کشور انجام خواهد شد.

پتروشیمی صدف خلیج فارس که بزرگترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه با هدف تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن ستیک استایرین بوتادین و با چشم‌انداز تأمین خوراک بازار‌های داخلی و جهانی است، ۵۰ درصد محصولاتش صادراتی خواهد بود.

بازدید از طرح‌های پتروشیمی صدف و پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس پس از این بازدید به شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس رفت و ضمن بازدید از این طرح، در جریان پیشرفت این پروژه و برخی مشکلات آن قرار گرفت.

در این بازدید مدیر MC شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس با ذکر جزئیات، گزارش مفصلی از میزان پیشرفت پروژه و همچنین فرآیند تولید و محصولات ارائه داد. همچنین محمدی نژاد مدیرمالی این شرکت به بیان روند‌های مالی ارزی و ریالی این شرکت پرداخت.

بازدید از طرح‌های پتروشیمی صدف و پتروشیمی آپادانا خلیج فارس

پس از آن جعفر ربیعی و هیات همراه از نیروگاه پتروشیمی دماوند بازدید کردند.

در این بازدید در خصوص تجهیزات دماوند که خریداری و تکمیل شدند، میزان یوتیلیتی که در منطقه تأمین و توزیع می‌شود و همچنین ۷۰ مگاوات در ساعت میزان برقی که به شرکت مبین انرژی خلیج فارس ارسال و کمک می‌شود توضیح داده شد.

در پایان این بازدیدها، جعفر ربیعی از شرکت پتروشیمی پارس نیز بازدید کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر