بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
بازار داخل تنها مسیر مانور فروش این فولادی؛

ثبات نرخ فروش اسلب "هرمز"/ افزایش درآمد سالانه ۱۱۴ درصدی شد

فولاد هرمزگان جنوب در نهمین ماه سپری شده از سال جاری مقدار تولید محصول را ۱۶۴،۰۸۱ تن اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۲۱۳۰

فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد عملیاتی ارائه‌شده از فروش محصولات طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۲۲،۱۰۲ میلیارد ریال گزارش کرده و مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه این شرکت فولادی به میزان ۱۶۳،۸۶۵ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا آذرماه تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمده و در معاملات صادراتی درآمدی کسب نکرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: تکیه فولاد هرمزگان جنوب بر محصول «اسلب»


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب تا آذرماه ۱۴۰۰

روند عملکرد درآمدهای هرمز+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان آذرماه سال جاری درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی کسب کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۱۴ درصدی روبه‌رو بوده و میزان درآمدی که طی ۹ ماه گذشته حاصل‌شده نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش قابل‌توجه ۱۱۳ درصدی مواجه بوده و لازم به ذکر است که عملکرد این شرکت فولادی با اُفت درآمد ماهانه ۸ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در آذرماه به ثبت رسانده از فروش محصول «اسلب» با ۲۱،۹۶۹ میلیارد ریال بوده و همچنین از ابتدای سال مالی نیز درآمد تجمیعی این شرکت فولادی ۱۵۹،۷۲۷ میلیارد ریال گزارش شده، نرخ فروش اسلب در آذرماه برابر با ۱۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان به ثبت رسیده که تغییری نسبت به آبان ماه نداشته و در مقایسه با سال گذشته نیز ۴۵ درصد افزایش نرخ داشته است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

نمودار فروش محصولات هرمز تا آذرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان آذرماه سال جاری ۱۴۰،۴۶۷ تن از محصولات خود را به فروش رسانده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۱۳۹،۳۱۱ تن بوده، فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه موفق به فروش ۱،۱۰۱،۱۰۶ تن از محصولات خود در بازار داخل کشور شده که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

فولاد هرمزگان جنوب در نهمین ماه سپری شده از سال جاری مقدار تولید محصول را ۱۶۴،۰۸۱ تن اعلام کرده، مقدار تولید «اسلب» در آذرماه ۱۴۷،۵۹۱ تن به ثبت رسیده و مابقی آن نیز تحت عنوان «سایر» گزارش شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ماهانه "هرمز" در آبان ماه بیشتر از سال گذشته بود؛

"هرمز" در آبان با «اسلب» رکورد درآمدی زد

رشد محسوس سودآوری فولاد هرمزگان جنوب در سه ماهه دوم؛

کسب ۸۴۷ ریال سود به ازای هر سهم در ۶ ماهه

ارسال نظر