بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه این ماکارونی ساز؛

کدام محصول "غزر" به بازار صادراتی جان دوباره داد

کدام محصول
یشترین مقدار فروش "غزر" در بازار داخلی مربوط به محصول «ماکارونی رشته‌ای» بوده که نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۲۳۱۵

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را طی دوره یک‌ماهه برابر با ۲۰,۵۹۰ تن به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری بالغ‌بر ۱۸۲,۳۲۰ تن از محصولات خود را به فروش رسانده است.

فروش محصولات زر ماکارون در آذرماه سال جاری در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که عمده‌ترین حجم فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم که ۷۰ درصد از بازار را به خود اختصاص داده و مابقی فروش محصولات نیز در بازار صادراتی بوده است.

عملکرد فروش ماهانه زر ماکارون+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سنگینی فروش "غزر" بر دوش بازار داخل


فروش محصولات "غزر" تا آذرماه 

روند فروش محصولات غزر تا آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار فروشی که شرکت زر ماکارون از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره ماهانه گذشته با کاهش ۶ درصدی روبه‌رو بوده، همچنین مقدار محصولات فروش رفته از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه با افزایش ۱۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین مقدار فروش محصول در بازار داخلی در اختیار محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۹،۹۲۸ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته یک درصد افزایش نرخ داشته است.

در بازار صادراتی نیز عمده‌ترین مقدار فروش "غزر" متعلق به «محصولات رشته‌ای» با ۵،۵۴۷ تن که نسبت به ماه گذشته ۷۳ درصد افزایش فروش داشته و نرخ فروش این محصول نیز کمتر از یک درصد کاهش داشته است.

همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ شرکت زر ماکارون موفق به فروش ۱۸۲،۳۲۰ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شده که پرفروش‌ترین محصول این شرکت «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۲۱،۸۸۱ تن در بازار داخلی بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرو پاستا
افزایش ۵۳درصد فروش که از دل غول ماکارونی‌ساز خاورمیانه به گوش رسید؛

سرو پاستا "غزر" با طعم سس سیر صعود فروش

شوک مثبت درآمدی
عملکرد میزان درآمد زر ماکارون در اردیبهشت سال جاری؛

شوک مثبت درآمدی "غزر"/ محصولات رشته‌ای پرچم‌دار فروش بازار صادراتی

ماکارونی رشته‌ای بیشترین میزان فروش "غزر"بود؛

افزایش ۵۸ درصدی فروش زر ماکارون

"غزر" ۱.۲۹۰ ریال سود در ازای هر سهم ساخت؛

ماکارونی با طعم رشد ۱۲۹درصدی سود خالص

ارسال نظر