بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
درآمدزایی ۳۴،۴۲۵ میلیارد ریالی "کچاد" از بازار صادراتی؛

روند نزولی درآمدهای "کچاد" پایان یافت

روند نزولی درآمدهای
"کچاد" در آذرماه عمده درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی کرده و محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۸،۱۱۲ میلیارد ریال بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۵۲۴۷۷

روند نزولی درآمدهای معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره را برابر با ۳۸،۷۶۷ میلیارد ریال شناسایی کرد و میزان درآمدی که این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه موفق به ثبت آن شده بالغ‌بر ۳۳۰،۳۹۵ میلیارد ریال اعلام کرده است.

درآمد‌های ارائه‌شده توسط "کچاد" در آذرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌ شد و بیشترین درآمدی که از فروش محصولات به ثبت رسیده در بازار داخلی با ۳۴،۳۱۴ میلیارد ریال بوده که ۸۹ درصد از درآمد کچاد از فروش محصول در این بازار تشکیل شده و سهم بازار صادراتی ۱۱ درصد از درآمد‌های آذرماه بوده، همچنین سرمایه "کچاد" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه کچاد در آذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "کچاد" از درآمد عملیاتی برج دو قلو ساخت


درآمد‌های "کچاد" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای ثبت شده کچاد+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آذرماه توانسته از خود بر جای بگذارد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافت و درآمدی که طی این دوره ۹ ماهه ارائه‌کرده نسبت به سال گذشته ۱۱۷ درصد افزایش درآمد سالانه را به همراه داشت و لازم به ذکر است که این شرکت معدنی در مقایسه با آبان ماه با ۴ درصد افزایش درآمد روبه‌رو بود.

بر اساس نمودار فوق، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از کاهش درآمد‌هایی که در ۳ ماه گذشته به همراه داشت در آذرماه این روند نزولی را با رشد ۴ درصدی نسبت به آبان ماه پایان داد و همچنین طی ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی در خردادماه عمده‌ترین درآمد‌های کچاد گزارش‌شده است.

همان‌طور که گفته شد "کچاد" در آذرماه عمده درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی کرده و محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۱۸،۱۱۲ میلیارد ریال بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش داشته، نرخ فروش این محصول در آذرماه ۳ میلیون تومان در ازای هر تن بود.

درآمدهای صادراتی کچاد+بورس نیوز

درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی حاصل‌شده برابر با ۴،۴۵۲ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۳۴،۴۲۵ میلیارد ریال برای این شرکت معدنی درآمدزایی داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت رکوردی جدید در کسب درآمدهای
۲۷ درصد افزایش درآمد ماهانه "کچاد" در مردادماه سال جاری؛

ثبت رکوردی جدید در کسب درآمدهای "کچاد"

استخراج درآمد از دل این معدنی به تعطیلی خورد؛

درآمد ۶۷میلیاردتومانی "کچاد" از کنسانتره

آیا قیمت‌های کنونی، سود محقق شده را پیشخور کرد؛

"کچاد" و تحقق سودی دلچسب در عملکرد ۶ ماهه

پتانسیل‌های قل سنگ آهنی بررسی شد؛

برق دلار زیر نرخ‌های فروش "کچاد"

ارسال نظر