بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

مرغی که روی میخ تخم گذاشت!

مرغی که روی میخ تخم گذاشت!
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به میهمانان همیشگی دورهمی های بورسی و دلواپسانی که در خلوت، کار دیگر می کنند و...
کد خبر : ۲۵۲۹۷۵

۵

به گزارش بورس نیوز، آقای پر حاشیه رسما بر کرسی مدیریت بزرگترین هلدینگ بازار سرمایه تکیه زد. جالب اینجاست که این بزگوار کارش را استارت زده و با وزیر جلسه چیده؛ بعد اهالی تخت طاووس می فرمایند هنوز به ما خبری نرسیده تا وارد گود شویم! البته بعضی پیشکسوتان بی حاشیه بازار هم پیغام داده اند انقدر در شیپور‌ تایید صلاحیت مدیران ناشران توسط تخت‌طاووس ندمید که اگر اختیار تایید صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ناشران را به اهالی تخت طاووس بدهیم بعید نیست که باز از آن طرف بوم بیفتند و هر روز برای مدیران شرکت ها شرط و شروط تعیین کنند و همه شرکت‌ها را از حضور در این بازار دلزده کند.

چون به خلوت می روند...

بعضی اهالی بهارستان جلوی دوربین ژست حمایت از بازار سرمایه می گیرند، ولی در عمل حمایتی که نمی بینیم هیچ، چنان روی قیمت گذاری دستوری پافشاری می کنند که انگار از کیسه خلیفه می بخشند! جالب اینجاست که هر روز هم دنبال سلطان بورس می گردند! با این سیاه نمایی های این دوستان، بعید است که تا سال ها کلاه مردم هم در بورس افتاده باشد، برای برداشتنش برگردند!

همان همیشگی 

آقایان در تخت طاووس دیشب دوباره دورهمی داشتند و مثلا برای رفع مشکلات بازارمان هم اندیشی کردند. جالب است که آلبوم دورهمی های این ۲ سال را که ورق میزنیم، میزبان عوض شده، ولی میهمانان همان همیشگی ها هستند! یکی نیست بگوید خب نابغه ها، اگر این میهمانان نخ نما شده تان راهکار داشتند که در دورهمی های قبل ارائه کرده بودند! پشت هم دعوت شان می کنید که عکس یادگاری بگیرید یا...

غول اصفهانی، آب خنک لازم شد 

یکی از اهالی بهارستان هم از فساد ۹۲ همتی غول اصفهانی خبر داده! اگر خط و نشان کشیدن های ایشان را جدی بگیریم، برخی مدیران فولادساز اصفهانی باید آماده خوردن آب خوردن باشند!

مرغی که روی میخ تخم گذاشت 

طبق خبرها تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی کشور که بعد از خروج کُره ای ها از بازار ایران، چند ماهی است به دنبال قبضه کردن بازار است و حسابی هم جنجال به پا کرده، قرار است ۶۳ میلیون دلار غرامت از شریک بدعهد چشم بادامی اش بگیرد! ما که امیدواریم این خبر درست باشد، ولی به قول قدیمی ها، مرغ بعضی ها روی میخ هم تخم می گذارد. از یک سو با با وجود خروج شریک خارجی از بازار ایران، از چین قطعه وارد کردند و با دوز و کلک با برند کره ای، در بازاری که دیگر در انحصار خودشان بود، با قیمت بالا به مردم مان قالب کردند؛ از یک سو دم از تولید ملی و خودکفایی زدند و نزد مسوولان ارج و قرب پیدا کردند و سفارشی حمایت شدند؛ و از سویی هم حالا قرار است از شریک بد عهد غرامت بگیرند! 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر