بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
افزایش نرخ فروش «تسمه و ورق مسي» "فباهنر" ؛

سطح درآمدی «مس شهید باهنر» سبزی زد!

سطح درآمدی «مس شهید باهنر» سبزی زد!
فباهنر در دی‌ماه توانست ۳۳۶ تن از محصولات خود را در بازار صادراتی بفروشد که با ۶۵ درصد اُفت در مقایسه با ماه گذشته مواجه بود.
کد خبر : ۲۵۳۷۱۳

صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل‌شده از فروش محصولات طی دوره ماهانه را مبلغی بالغ‌بر ۶،۰۲۹ میلیارد ریال اعلام کرد و همچنین این شرکت فلزی از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز درآمد‌های تجمیعی را ۴۴،۳۳۰ میلیارد ریال به ثبت رساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دی‌ماه سال جاری درآمد‌های خود را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات شناسایی کرد، فباهنر در دهمین ماه سپری‌شده از سال جاری بیشترین درآمد را از فروش در بازار داخلی با ۳،۶۰۴ میلیارد ریال بود و در بازار صادراتی نیز ۸۳۸ میلیارد ریال از فروش محصولات درآمد کسب کرد که در مقایسه با ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.

عملکرد ماهانه فباهنر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: پذیرش ورق برنجی "فباهنر" در بورس کالا


درآمد‌های فباهنر تا دی‌ماه سال جاری

روند ثبت درآمدهای صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه صنایع مس شهید باهنر در دی‌ماه کاهش ۲۰ درصدی را تجربه کرد که پایان بود بر روند رو به رشد درآمد‌های این شرکت فلزی، درآمد‌های "فباهنر" نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۳ درصد افزایش پیدا کرد و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت فلزی طی ۱۰ ماه گذشته ۸۴ درصد رشد داشت.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دی‌ماه بیشترین درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «تسمه و ورق مسی» بود که از فروش این محصول در بازار داخلی مبلغی بالغ‌بر ۱،۱۲۷ میلیارد ریال را به دست آورد، نرخ فروش این محصول بالغ‌بر ۲۸۵ میلیون و ۵۳۳ هزارتومان به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته افزایش نرخ ۳ درصدی را به همراه داشت و عنوان گران‌ترین محصول را به خود اختصاص داد.

مقدار فروش محصولات "فباهنر" در دی‌ماه ۲,۸۵۰ تن اعلام شد که با کاهش فروش ماهانه ۱۸ درصدی مواجه بود، بیشترین مقدار فروش محصولات فباهنر در بازار داخلی با ۱,۴۸۸ تن اعلام شد که بیشتر از نصف فروش ماهانه در این بازار اتفاق افتاد، همچنین پرفروش‌ترین محصول صنایع مس شهید باهنر متعلق به «مقاطع برنجی» با ۴۰۲ تن بود.

روند فروش ماهانه صادراتی فباهنر+بورس نیوز

فباهنر در دی‌ماه توانست ۳۳۶ تن از محصولات خود را در بازار صادراتی بفروشد که با ۶۵ درصد اُفت در مقایسه با ماه گذشته مواجه بود، بیشترین مقدار فروش ماهانه در بازار خارجی مربوط به «لوله مسی» با ۱۲۳ تن بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی مقدار فروش تجمیعی خود را ۲۸,۰۵۴ تن اعلام کرد، بیشترین مقدار فروش این شرکت فلزی در بازار داخل کشور با ۱۴،۷۱۸ تن رقم خورد.

لازم به ذکر است که منظور از اصطلاح سبز شدن سطح درآمدهای مس این است که زمانی در معرض آب و هوا قرار بگیرد رنگ آن تغییر می‌کند و سطح آن سبز رنگ می‌شود. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۵۵۳ تن از محصولات صنایع مس شهید باهنر در بازار صادراتی؛

"فباهنر" روند صعودی فروش صادراتی را حفظ کرد

دادوستد ۱۴۳ هزار تن خاک روی در بورس کالا
در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران صورت می گیرد؛

دادوستد ۱۴۳ هزار تن خاک روی در بورس کالا

پذیرش ورق برنجی
از سوی مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران اعلام شد؛

پذیرش ورق برنجی "فباهنر" در بورس کالا

فروش ۷۲ درصدی محصولات
نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد؛

فروش ۷۲ درصدی محصولات "فباهنر"

ارسال نظر