بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
فروش ۵۵۳ تن از محصولات صنایع مس شهید باهنر در بازار صادراتی؛

"فباهنر" روند صعودی فروش صادراتی را حفظ کرد

بیشترین درآمدی که فباهنر از فروش محصولات در آذرماه به ثبت رساند مربوط به محصول «تسمه و ورق مسی» بود که مبلغ حاصل‌شده از فروش این محصول بالغ‌بر ۱،۳۳۶ میلیارد ریال گزارش شد.
کد خبر : ۲۵۳۱۹۷

مس شهید باهنر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی ارائه‌شده طی دوره ماهانه را بالغ‌بر مبلغ ۶،۰۲۹ میلیارد ریال به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت فلزی ۳۹،۵۰۶ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمد ماهانه شرکت صنایع مس شهید باهنر از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، خارجی و ارائه خدمات به دست آمد، عمده‌ترین درآمدی که فباهنر در آذرماه شناسایی کرد از فروش محصولات در بازار داخلی با ۴،۴۷۴ میلیارد ریال بود و از فروش محصولات در بازار صادراتی نیز ۱،۲۰۳ میلیارد ریال درآمدزایی داشته باشد.

عملکرد ماهانه فباهنر در اذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ثبت رکوردی جدید از "فباهنر" در کسب درآمد


درآمد‌های فباهنر تا آذرماه سال جاری

ثبت درآمدهای فباهنر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه صنایع مس شهید باهنر در آذرماه رشد ۷ درصدی را شاهد بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴۳ درصد افزایش را تجربه کرد و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت فلزی طی ۹ ماه گذشته ۸۹ درصد رشد کرد.

بیشترین درآمدی که فباهنر از فروش محصولات در آذرماه به ثبت رساند مربوط به محصول «تسمه و ورق مسی» بود که مبلغ حاصل‌شده از فروش این محصول بالغ‌بر ۱،۳۳۶ میلیارد ریال گزارش شد و نرخ فروش این محصول بالغ‌بر ۲۷۸ میلیون و ۳۴۴ هزارتومان به ثبت رسید.

در نهمین ماه از سال جاری گران‌ترین محصول به فروش رفته توسط فباهنر مربوط به «لوله برنجی» با نرخ ۳۰۸ میلیون و ۷۳۵ هزارتومان بود، در بازار داخلی ۸۹ تن از این محصول به فروش رسید و ۲۷ میلیارد ریال درآمدزایی داشت.

فروش صادراتی صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

مقدار فروش محصولات "فباهنر" در آذرماه ۳,۴۷۸ تن اعلام شد که رشد ۱۱ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به همراه داشت، بیشترین مقدار فروش محصولات فباهنر در بازار داخلی با ۱،۹۳۶ تن بود، همچنین پرفروش‌ترین محصول صنایع مس شهید باهنر مربوط به «مقاطع برنجی» با ۶۱۶ تن بود.

"فباهنر" در آذرماه توانست ۵۵۳ تن از محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش برساند که با افزایش ۶ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود، بیشترین مقدار فروش ماهانه در بازار خارجی مربوط به «تسمه و ورق مسی» با ۲۶۱ تن بود.

فروش تجمیعی این شرکت فلزی از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز ۲۵,۲۰۴ تن ارائه شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش پیدا کرد، بیشترین مقدار فروش این شرکت طی ۹ ماه گذشته در بازار داخل کشور رقم خورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازگشت
صنایع مس شهید باهنر با افزایش درآمد ماهانه ۹۳ درصدی مواجه بود؛

بازگشت "فباهنر" به روند صعودی پس از یک‌ماه

«تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای
این مس‌فروش ۸درصد افزایش درآمد سالانه داشت؛

«تسمه و ورق مسی» محصول درآمدزای "فباهنر"

دادوستد ۱۴۳ هزار تن خاک روی در بورس کالا
در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران صورت می گیرد؛

دادوستد ۱۴۳ هزار تن خاک روی در بورس کالا

فروش ۷۲ درصدی محصولات
نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد؛

فروش ۷۲ درصدی محصولات "فباهنر"

ارسال نظر