بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
خانواده متوفی، ناهار خاکسپاری را خودش خورد!
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به کدالی که مانند بهشت‌زهرا باید دنبال جای دیگری برای دفن صورت‌های مالی در آن بود تا بلوک‌فروشان بورسی که جزو عجایب بازار هستند.
کد خبر : ۲۵۴۵۵۶

خانواده متوفی، ناهار خاکسپاری را خودش خورد!

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله خبر آورده که یکی از سهم‌های سوگلی از زیرمجموعه غول سرمایه‌گذاری بازارسرمایه اتفاقی را رقم زد که آدم را یاد ناهار پس از دفن مرده در قبرستان می‌اندازد.

وقتی می‌گوییم "کدال" قبرستان اطلاعات است با رسم جدید! یعنی آنکه اول خانواده متوفی شام پارتی قبل دفن را برگزار می‌کنند و سپس نوبت به مراسم خاک‌سپاری را با حضور دوستان و آشنایان می‌رسد.

این سهم سوگلی که خبر‌های عجیب و غریب در آن کم نیست، پس از چند روز صف خرید بودن، اطلاعیه‌ای بیرون داد که معافیت ۴۰ میلیارد مالیاتی دارد!

اینجاست که به خانواده متوفی باید گفت، با نوشابه بخورید که پایین برود ...

سرای بلوک‌فروشی

سخنگوی ما امروز با آنکه بلوک برای پرتفوی خود گیر نیاورده بود، سری به کوی بلوکی‌ها زد و آنجاهم پر از تابلوی تعجب نکنید بود!

برای آقای سخنگوی ما سوال پیش آمده این افراد که آنقدر پول دارند که بلوکی بخرند، چرا به کف بازار نمی‌آیند و صف‌های فروش را جمع کنند تا بعد‌ها اگر بخواهند نرخ سهم‌ها را در بالا بالا‌ها به مردم تقدیم کنند، حداقل سودی ببرند. آقایان بلوکی، ضرر نکنید.

البته شاید خبر‌هایی برای این سهم‌های بلوکی در ارتباط است که با مطلب نخست ما هم چندان بی‌ارتباط نباشد.

ناظرجان، خواب خرگوشی گوارای وجودتان باد.

غول اراکی و آگهی استخدام

شاید باور نکنید غول اراکی بازارسرمایه که بزرگ‌ترین ماشین‌ساز خاورمیانه بوده، این روز‌ها حتی بیل و کلنگ هم برای معدن‌کاران تولید نکرده و صدای همه بخش معادن را از عدم تحویل قرارداد‌ها درآورده و وضعیت سهم آن نیز، پدر سهامداران را درآورده است.

البته که پیگیر شدیم و خبر‌هایی که شنیدیم، مشخص شد که م. الف نامی در هیئت مدیره هپکو قرار دارد که گویا ز. ذ قرار دارد چراکه دو حکم استخدامی را از خود برجای گذاشته که نشان دهنده آن است "نه" به خانواده زن نمی‌توان گفت.

شنیده‌ایم که این رفیق ز. ذ اراکی، برای یکی از اعضای خانواده خانم با مدرک تحصیلی الهیات و معارف اسلامی به عنوان کارشناس حقوقی استخدام را زیر سبیلی رد کرده و البته برای پدرخانم خود نیز سه ماهه انجام امور حقوقی به میزان ۷۰ میلیون تومان منعقد کرده است؛ اینکه آقای وزیر دنبال ایجاد اشتغال با یک‌میلیون تومان است، شاید باعث شود که چنین حکم‌هایی که در دولت طی مهرماه زده شد را نه‌تن‌ها او نبیند بلکه حراست و کمیته انتصابات هم ندیده باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر