بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

سخنگوی قضا و ۹۹ دزد تهران

سخنگوی قضا و ۹۹ دزد تهران
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به خصولتی‌هایی که شیره بورس را کشیدند و رفتند تا همه بدنبال نوشدارو باشند تا تحریم داخلی و خارجی که شرکت‌های بورسی را کاملا بی‌جان کرده است.   
کد خبر : ۲۵۴۹۳۳

سخنگوی قضا و ۹۹ دزد بغداد

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله ما از سخنگوی دستگاه قضا سوالاتی را دارد که اظهارکرده نوع ورود و خروج ۱۰۰ شرکت‌های دولتی به بورس جای سوال دارد! سخنگوی ما می‌گوید سوال که هیچ، دولتی پای نحس خصولتی‌ها و دزدی را در بورس را بازکردند و کمترین کار، حکم "سلطان" را باید به این افراد تقدیم کرد!

آقای سخنگو، یکی از شرکت‌ها ۲۵ همت نقدینگی وارد بورس کرد و دُم لای تله نداده، آمار ۹۹ شرکت دیگر را هم اعلام کنید و در کنار آن مدیر نالایق بنشانید تا همگی را به بحر‌المیت بریزید.

پاستافروش و دلالان تحریم!

سخنگوی راه‌پله امروز در یکی از فیلم‌های یوتیوبی خارجی بسته‌های ماکارونی را دید که تولید ملی بودند و سر از پا نشناخته وسط تحریریه داد زد که ایول، برند ... را تبلیغ کردند!

ما نیز خوشحال از این ماجرا که بدانیم حجم ریالی صادراتی این شرکت به چه میزان در سال رسیده، شروع به کندوکاو در صورت‌های مالی شرکت کردیم و عدد عجیبی را مشاهده کردیم که چندان بی‌ربط به تحریم‌ها و هزینه‌دار کردن صادرات ایران نیست.

متاسفانه در این صورت‌ها مشاهده شد در ۹ موردی که ذکر شده بود در مجموع ۲,۸ میلیون دلار صادرات این پاستافروش هنوز به کشور و شرکت بازنگشته و اتفاقا طبق شنیده‌ها، انگار خبری از تضمین بازگشت نبوده و حال باید دید که آیا می‌توان این حجم صادرات را نقد کرد یا خیر! شاید برجام یکی از خبر‌های خوشی را که به همراه داشته باشد، سهولت صادرات ارزان از کشور باشد که شرکت‌ها دچار دلالی نشوند.

پدر یا پدرزن! نقطه اتکا ...

سخنگوی راه‌پله زمانی خبر از غرق شدن کشتی خاندان یکی از خوشپوش‌های کشور را داد و گویا این اتفاق در حد توقیف بوده و باید شادباش گفت؛ البته می‌توان به داماد این خانواده نیز شادباش دیگر را داد که اهل منزل را بخاطر اینکه به یکی از شرکت‌های فولادی راه پیدا کرده، ولیمه داده است.

خود تحریمی داخلی

از تحریم خارجی که عبور کنیم، می‌رسیم به تحریم‌های داخلی که وقت و بی‌وقت یقه شرکت‌ها را می‌گیرد! سخنگوی ما در جست‌وجوی صورت‌های مالی یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری کشاورزی تصرف اشخاص حقیقی، حقوقی و حتی ستاد اقامه نماز را مشاهده کرده که شکایت‌ها هنوز به جایی نرسیده است!

این حقوقی‌های متعرض که ذکر شد در حدود ۱۱ هکتار به ارزش روز بیش از ۲,۶ میلیارد تومان را داراست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر