بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
«اسلب» با وجود کاهش نرخ، افزایش فروش ماهانه داشت؛

"هرمز" با «اسلب» به تعادل رسید

درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در بهمن‌ماه سال جاری جنوب در اختیار «اسلب» با ۱۶،۵۵۸ میلیارد ریال بود و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد در برگیرنده‌ی ۹۶ درصد از کل درآمد‌ها بود.
کد خبر : ۲۵۵۱۴۱

فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را طی دوره یک‌‎ماهه برابر با ۱۷،۲۷۱ میلیارد ریال شناسایی کرد و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۱۱ ماه گذشته ۱۹۶،۹۷۷ میلیارد ریال به ثبت رسید.

عملکرد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

تمام درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار داخلی بود و در بازار خارجی فعالیتی نداشته، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی فولاد هرمزگان در بخش ساخت و تولید


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب 

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بهمن‌ماه شاهد ۹ درصد درآمد‌های خود نسبت به ماه گذشته بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد رشد را تجربه کرد، میزان درآمد تجمیعی فولاد هرمزگان جنوب طی ۱۱ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار داخلی ابه دست آمد که ۸۱ درصد افزایش را به دنبال داشت.

روند عملکرد درآمد ماهانه هرمز+بورس نیوز

درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در بهمن‌ماه سال جاری جنوب در اختیار «اسلب» با ۱۶،۵۵۸ میلیارد ریال بود و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد در برگیرنده‌ی ۹۶ درصد از کل درآمد‌ها بود، نرخ فروش این محصول ۱۴ میلیون و ۹۰۲ هزارتومان در ازای هر تن گزارش شد که نسبت به دی ماه ۵ درصد کاهش نرخ داشت، بخش دیگری از درآمد‌ها را نیز هرمز تحت عنوان «سایر» با مبلغی بالغ‌بر ۷۱۲ میلیارد ریال ثبت شد.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان بهمن‌ماه سال جاری ۱۲۰،۷۰۸ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار فروش محصول «اسلب» با ۱۱۱،۱۱۳ تن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۱،۳۲۳،۸۴۰ تن از محصولات خود شد که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۲ درصد افزایش داشت.

فروش ماهانه فولاد هرمزگان+بورس نیوز

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بهمن‌ماه توانست ۱۲۵،۸۶۳ تن محصول تولید کند که ۱۰۶،۰۰۴ تن از آن مربوط به «اسلب» بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱،۴۹۱،۸۵۴ تن تولید محصول داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سه شرکت فولادی در مکان اول تا سوم
در بازار فیزیکی بورس کالا بررسی شد؛

سه شرکت فولادی در مکان اول تا سوم

برترین های بورس کالا مشخص شدند
براساس فروش در ماه گذشته؛

برترین های بورس کالا مشخص شدند

فروش ماهانه "هرمز" در آبان ماه بیشتر از سال گذشته بود؛

"هرمز" در آبان با «اسلب» رکورد درآمدی زد

ارسال نظر