بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
راهکار‌های ماکان آریا پارسا برای کاهش استرس در محل کار
فعالیت کردن در محیط‌های کاری با مسائل خاص خود همراه است و شخص تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهد.
کد خبر : ۲۵۵۳۸۲

ماکان آریا پارسا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فعالیت کردن در محیط‌های کاری با مسائل خاص خود همراه است و شخص تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهد. یکی از مشکلاتی که معمولا در محیط کار به وجود می‌آید وجود استرس است. از همین رو شما باید به دنبال راهکاری باشید تا با استفاده از آن استرس خود را کاهش دهید.

ماکان آریا پارسا؛ توصیه‌های فوق العاده‌ای در این زمینه دارد که مسلما می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

اگر دوست دارید که با این راهکار‌های فوق العاده آشنایی پیدا کنید، حتما از آموزش‌های ماکان آریا پارسا بهره ببرید.

در محیط کار مثبت اندیش باشید

یکی از بهترین راهکار‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید این است که در محیط کار خود حتما مثبت اندیش باشید. برخی از افراد همیشه در فضای کاری احساس ناامنی می‌کنند و حس این منفی را به سایر افراد هم منتقل می‌کنند. به صورت کلی افراد منفی بین به شدت در معرض استرس هستند و در طول ساعات کاری اذیت می‌شوند. این افراد همیشه با خود فکر می‌کنند که همکاران قصد آزار و اذیت آن‌ها را دارند.

معمولا افرادی که دارای چنین دیدگاه‌هایی هستند، علاوه بر استرس در محیط کاری درگیر هم می‌شوند. بهتر است که اصل را بر خوبی انسان‌ها بگذارید مگراینکه خلاف آن اثبات شود. ماکان آریا پارسا کارآفرین برتر ایرانی نیز عقیده دارد که با تمرین مثبت اندیشی می‌توانید بخش زیادی از استرس خود را در محل کار درمان کنید و به زندگی عادی خود بپردازید. اگر شما عادت مثبت اندیشی را با خود تمرین و تکرار کنید، بعد از مدت زمان مشخصی در وجود شما نهادینه می‌شود و به مشکلات کمتری در این زمینه برخورد خواهید کرد.

تمرکز روی کار، راز کاهش استرس از نظر ماکان آریا پارسا

زمانی که شما وارد یک محیط کاری می‌شوید، یک وظیفه خاص به شما محول می‌شود که باید به صورت ویژه آن را انجام دهید. یکی از مواردی که باعث بروز استرس در محل کار می‌شود این است که شما به جای تمرکز بر روی کار خود، توجه خود را به سمت حاشیه‌ها برده اید. مسلما این موضوع می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی به شما بزند و استرس شما را بیشتر کند. وقتی که به سر کار خود می‌روید، تمام فکر و هوش خود را بر روی انجام وظیفه متمرکز کنید و به هیچ عنوان به سراغ حواشی نروید.

ماکان آریا پارسا به صورت ویژه در این مورد تحقیق کرده و مشخص شده که بخش زیادی از این استرس‌ها به دلیل نداشتن تمرکز در محل کار است. این که همکار شما چگونه عمل می‌کند یک موضوع حاشیه‌ای است. حتی اگر واقعا در عملکرد او اشکالی وجود داشته باشد، مدیر باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد. اگر دوست دارید که حس اضطراب در محیط کار به سراغ شما نیاید، بهتر است که به توصیه ماکان آریا پارسا گوش کنید و فقط به کار خود بپردازید.

اطلاعاتی درباره این موضوعات را در تلگرام ماکان آریا پارسا می‌توانید مطالعه کنید.

راهکار‌های ماکان آریا پارسا برای کاهش استرس در محل کار

از فرصت مرخصی‌ها به خوبی استفاده کنید

مطمئنا هر انسانی یک توان مشخص دارد که بیشتر از آن نمی‌تواند فعالیت کند. اگر احساس می‌کنید که محیط کاری فشار زیادی به شما اعمال می‌کند، بهتر است که از فرصت ویژه مرخصی‌های خود نهایت استفاده ممکن را ببرید. معمولا بسیاری از اوقات حس نگرانی و استرس زمانی پیش می‌آید که برای مدت طولانی بر روی کار تمرکز کرده اید. ذهن انسان نیز توانایی خاصی دارد و مسلما از یک جایی به بعد خسته خواهد شد.

برخی از اوقات دور شدن از فضای کار بهترین فرصت برای برگشتن به حالت عادی است. اگر حس می‌کنید که حس شما در محل کار خوب نیست، بهتر است که بعد از گرفتن مرخصی به سفر یا گردش بروید. مسلما در این حالت شما حس فوق العاده‌ای را تجربه خواهید کرد.

هر وقت که احساس کردید از لحاظ روحی شرایط مناسبی دارید، می‌توانید کار خود را آغاز نمایید. همچنین با توجه به سوابق ماکان آریا پارسا، شما قادر خواهید بود که از آموزش‌های ایشان برای کاهش استرس در محل کار کمک بگیرید. با توجه به نکات مهمی که به شما گفته شد، شما هم می‌توانید این مشکل را به آسانی حل نمایید.

اهمیت ارتباط موثر با همکاران از نگاه ماکان آریا پارسا

اگر شما دوست دارید که در محیط کار خود یک جو عالی را تجربه کنید، حتما باید با همکاران خود رابطه خوبی داشته باشید. هر چقدر که میزان صمیمیت شما با همکارانتان بیشتر باشد، به همان نسبت نیز میزان استرس شما کاهش پیدا می‌کند. مسلما داشتن حسن معاشرت می‌تواند باعث ایجاد یک فضای خوب برای شما شود. داشتن ارتباط موثر در محیط کاری نیازمند مهارت است که باید آن را بیاموزید. متاسفانه بسیاری از افراد آگاهی لازم در این زمینه را ندارند و استرس در محیط کار به آن‌ها فشار وارد می‌کند.

حال که متوجه شدید ماکان آریا پارسا کیست، در حال حاضر آموزش ارتباط موثر نیز توسط ایشان داده می‌شود که شما می‌توانید از این فرصت ویژه به نفع خود استفاده کنید. به صورت کلی اگر شما بتوانید این مهارت فوق العاده را به دست بیاورید، امکان ترقی در محل کار نیز فراهم خواهد بود. به طور قطع با این آموزش‌ها نه تنها استرس شما از بین می‌رود، بلکه به موقعیت‌های شغلی جدیدی برای شما ایجاد خواهد شد.

شما می‌توانید ماکان آریا پارسا را در لینکدین دنبال کنید و از آموزش‌های ایشان در زمینه‌ای مختلف بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

امروزه بسیاری از افراد از وجود استرس در محل کار خود شکایت دارند و به دنبال راه‌های مختلفی هستند تا بتوانند این مشکل را به کمترین حد خود برسانند. در چنین وضعیتی شخص باید مهارت‌های مقابله با استرس را به صورت ویژه آموزش ببیند. خوشبختانه با آموزش‌های ماکان آریا پارسا می‌توانید به راحتی راه‌های مقابله با استرس را یاد بگیرید و از آن برای حل مشکلات خود استفاده کنید. بدون شک اگر ش انتظار شما خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اصغر بخشیان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
هر مدیری که بتونه میزان استرس کارمندان و کارکنان خودش رو کمتر کنه، طبیعتاض محیطی آرام تر و کم تنش تر براشون فراهم می کنه.
من دکتر ماکان آریا پارسا رو از نزدیک دیدم و پای صحبت های ایشون هم نشستم. خوشبختانه هرچیزی میگن، اول خودشون عمل می کنند. براشون آرزوی موفقیت های زیاد و دائمی دارم.