بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
افزایش ۱۶۷ درصدی درآمد هفتگی پتروشیمی فن آوران؛

مقدار حجم معامله "شفن" ۲،۰۱۶ تن اعلام شد

مقدار حجم معامله
مقدار تقاضای به ثبت رسیده برای محصول اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران در این هفته ۲،۱۳۶ تن بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱،۴۱۶ تن افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۵۸۸۴

پتروشیمی فن آوران + بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه سال ۱۴۰۰ پتروشیمی فن‌آوران با محصول اسیداستیک وارد رینگ معاملات بورس کالا شد و این محصول به‌صورت نقد مورد معامله قرار گرفت.

درآمد به دست آمده از فروش اسیداستیک طی این هفته برابر با که این پتروشیمی از فروش اسیداستیک شناسایی کرد برابر با ۲۵ میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان بود در مقایسه با هفته گذشته رشد چشمگیر ۱۶۷ درصدی (۱۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان) را به همراه داشت.


بیشتر بخوانید: عرضه محصولات متنوع در رینگ‌های بورس انرژی


بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران همانند هفته گذشته ۲،۰۱۶ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا عرضه کرد، حجم معامله محصول اسیداستیک "شفن" ۲،۰۱۶ تن اعلام شد و بیان‌گر آن است که تمام محصولات عرضه‌شده طی این هفته به فروش رسید و روی زمین نماند.

عملکرد هفتگی شفن+بورس نیوز

مقدار تقاضای به ثبت رسیده برای محصول اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران در این هفته ۲،۱۳۶ تن بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱،۴۱۶ تن افزایش پیدا کرد، نرخ فروش اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران طی هفته گذشته ۱۲۶،۰۱۵ هزار ریال در ازای هر تن شناسایی شد که نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۵ درصد کاهش نرخ فروش را به دنبال داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در معاملات روز گذشته بورس انرژی؛

۳۴ هزار تن گاز مایع در رینگ صادراتی معامله شد

فروش صادراتی
«متانول صادراتی» پتروشیمی فن آوران درآمدزاترین محصول این پتروشیمی؛

فروش صادراتی "شفن" پس از ۲ ماه اوج گرفت

کاهش ۱۱۵ تنی حجم معامله اسیداستیک
پتروشیمی فن‌آوران از عرضه ۹۲۰ تنی اسیداستیک پا پس نکشید؛

کاهش ۱۱۵ تنی حجم معامله اسیداستیک "شفن"

ارسال نظر