با اعلام شرکت پلیمر آریاساسول؛
"آریا" در مسیر پرداخت سود قرار می گیرد
شرکت پلیمر آریاساسول از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت پلیمر آریاساسول از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ از طریق سجام پرداخت خواهد شد.
همچنین، سهامداران حقوقی نیز در مهلت قانونی میتوانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
مجمع عمومی فوقالعاده آریا ۵۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصویب کرد؛
پیش بینی رکورد سودآوری و درآمد در سال ۱۴۰۰
«پلیاتیلن صادراتی» طی ۱۰ ماه گذشته پر فروشترین بود؛
فعالیت پر رنگ "آریا" در بازار صادراتی
افزایش ۴۰ درصدی فروش ماهانه پلیمر آریا ساسول؛
"آریا" سقف درآمدهای ماهانه را جابهجا کرد
مجمع عمومی فوقالعاده آریا ۵۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته تصویب کرد؛
پیش بینی رکورد سودآوری و درآمد در سال ۱۴۰۰
«پلیاتیلن صادراتی» طی ۱۰ ماه گذشته پر فروشترین بود؛
فعالیت پر رنگ "آریا" در بازار صادراتی
افزایش ۴۰ درصدی فروش ماهانه پلیمر آریا ساسول؛
"آریا" سقف درآمدهای ماهانه را جابهجا کرد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه