بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
همزمان با سفر مدیرعامل شرکت مارگارین به روسیه صورت گرفت؛

امضای نخستین تفاهمنامه بین شرکت مارگارین و نماینده‌ اتحادیه غلات روسیه در ایران

امضای نخستین تفاهمنامه بین شرکت مارگارین و نماینده‌ اتحادیه غلات روسیه در ایران
مدیرعامل شرکت مارگارین گفت: با امضای این تفاهمنامه می‌توانیم به طور مستقیم و بی واسطه با تولید کنندگان اصلی روغن قرارداد‌های خرید و واردات منعقد نماییم.
کد خبر : ۲۵۷۱۲۵

غمارگ+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امیر کاظمی خیابانی، مدیرعامل شرکت مارگارین گفت: با امضای این تفاهمنامه می‌توانیم به طور مستقیم و بی واسطه با تولید کنندگان اصلی روغن قرارداد‌های خرید و واردات منعقد نماییم.




 همزمان با سفر مدیرعامل شرکت مارگارین به روسیه، نخستین و مهم‌ترین گام بین المللی شرکت مارگارین در دوره‌ی جدید برنامه‌ی این شرکت، با امضای تفاهمنامه برای ارتباط مستقیم با تولید کنندگان روغن خوراکی در روسیه، برداشته شد.

در جریان دیدار امیر خیابانی با شرکت‌های روسی، نخستین تفاهمنامه در حوزه‌ی توسعه‌ی روابط تجاری با کشور روسیه در جهت خرید مستقیم از تولید کننده گان صاحب نام روسی، امکان سرمایه گذاری‌های مشترک در آینده، امکان توسعه کشت فراسرزمینی، به امضا رسید. با توجه به مبادله‌ی این تفاهمنامه، دو طرف می‌توانند از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی یکدیگر بیش از گذشته، بهره‌مند شوند. 


به گفته‌ امیر کاظمی خیابانی، با امضای این تفاهمنامه می‌توان به طور مستقیم و بی واسطه با تولید کنندگان اصلی روغن قرارداد‌های خرید و واردات منعقد کرد.

امضای نخستین تفاهمنامه بین شرکت مارگارین و نماینده‌ی اتحادیه غلات روسیه در ایران

درهمین دیدار و پس از عقد تفاهمنامه‌ی موردنظر، علیرضا جعفری نماینده اتحادیه غلات روسیه در ایران نیز اشاره کرد: براساس این تفاهمنامه، از این پس شاهد ارتباط مستقیم شرکت‌های تولید کننده‌ی روس با شرکت مارگارین خواهیم بود. 
وی با اشاره به بند‌های دیگر این تفاهمنامه افزود: همچنین در زمینه‌ی مشورت برای سرمایه گذاری‌های مشترک، استفاده از ظرفیت‌های بانکی در روسیه، توافقات خوبی به دست آمد.

مدیرعامل شرکت مارگارین ضمن اظهار امیدواری در خصوص نتایج مثبت این تفاهمنامه در آینده، آن را نخستین و مهم‌ترین تفاهمنامه بین شرکت مارگارین با شرکت‌های روسی خواند و تاکید کرد: با هدف کاهش تنگنا‌های موجود در زمینه‌ی تامین مواد اولیه و روغن خام برای تولید روغن‌های خوراکی مورد نیاز اصناف و صنایع و مصارف خانگی، تنها به مدد چنین تمهیداتی می‌توان از شدت تنش‌های موجود در عرصه‌ی فرآورده‌های اساسی و مورد نیاز خانواده‌ها، اصناف و صنایع، کاست و در راستای خدمت رسانی به کشور، گام‌های بلندتری برداشت.


وی با اشاره به نقش و اهمیت توسعه‌ی روابط اقتصادی با همسایگان، به ویژه کشور روسیه، افزود: نظر به این که در حال حاضر، روسیه یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان مهم روغن خوراکی در دنیا به شمار می‌آید و همچنین با توجه به نزدیکی جغرافیایی و روابط سیاسی دوکشور، در زمینه‌ی صادرات و واردات دو جانبه نیزبه همکاری‌های مشترک و تعامل گسترده تری نیازداریم. به ویژه که باور داریم با توجه به داشتن نیرو‌های پرتلاش و متعهد و ظرفیت‌های فنی لازم، شرکت مارگارین می‌تواند در کنار دیگر مجموعه‌ها در گروه توسعه‌ی ملی، در آینده به شیوه‌ی "تهاتُر" در زمینه‌ی صادرات محصولات ایرانی به روسیه در مقابلِ واردات روغن‌های خوراکی از روسیه، نقش به سزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام از سوی شرکت مارگارین؛

"غمارگ" ترکیب جدید هیات مدیره انتخاب کرد

غمارگ در مجمع سرمایه را ۱۰۳۳ درصد افزایش داد
با برگزاری مجمع فوق العاده شرکت مارگارین؛

غمارگ در مجمع سرمایه را ۱۰۳۳ درصد افزایش داد

ارسال نظر