بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
از ظرفیت وزارت خارجه برای تدارک بهتر تیم ملی بهره می‌بریم
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی وزیر امور خارجه چندین مورد ایده برای حمایت از تیم ملی داشت، گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای ورود به جام جهانی حتما استفاده خواهد شد
کد خبر : ۲۵۷۲۵۸

وزیر ورزش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره پیش بینی‌ از مسابقات جام جهانی و نحوه عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار کرد: پیش بینی در این خصوص بسیار سخت است، اما من به عنوان وزیر ورزش و هم به عنوان یک فرد ورزشی از دو منظر به این موضوع نگاه می کنم هر چند که من کارشناس فوتبال نیستم.


بیشتر بخوانید: وزیر راه قطر برای مذاکره میزبانی ایران از جام جهانی در کیش


وزیر ورزش و جوانان افزود: نخست اینکه این قرعه فرصت خوبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان است و برابر تیم‌های قدری در این مسابقات حاضر خواهیم شد، طبیعتا رقابت برابر تیم‌های انگلیس و آمریکا برای ما بسیار مهم خواهد بود و باید تدابیر ویژه‌ای برای هر مسابقه داشته باشیم چرا سبک بازی این دو تیم با یکدیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید تعقیب کنیم پیروز پلی آف اروپا چه تیمی خواهد بود و برای آن نیز برنامه داشته باشیم لذا بازی‌های تدارکاتی و نحوه آماده سازی تیم ملی برای ورود به مسابقات جام جهانی بسیار اهمیت دارد.

سجادی با تأکید بر اینکه با حداکثر توان برای موفقیت تیم ملی حمایت خواهیم کرد، تأکید کرد: همه ملت از موفقیت تیم ملی خوشحال خواهند شد و بر اساس گفته کارشناسان ما امروز یکی از آماده ترین تیم‌های ملی طی ادوار گذشته را داریم و ما در مرحله مقدماتی جام جهانی تنها باختی که داشتیم، پس از صعود برابر کره جنوبی در خاک این کشور بود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بنابراین از نظر فنی خیز صعود ما بسیار امیدوارکننده بوده و به همین دلیل همگان امیدوارند با چنین تیم با کیفیتی از مرحله اول صعود کنیم و این امیدواری میسر است.

وی درباره نحوه تدارکات برای تیم ملی و بازی‌های آماده سازی جهت ورود تیم ملی به جام جهانی، گفت: زحمت اصلی در این حوزه با خود فدراسیون بوده و در حال حاضر افراد کارشناس و عملگرایی از جمله شخص سرپرست فدراسیون فوتبال در فدراسیون حضور دارند که می‌توانند در این حوزه اقدامات قابل توجهی صورت دهند و ما نقش حمایتی در وجوه مختلف از جمله تردد، منابع مالی و استفاده از ظرفیت وزارت خارجه را داریم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه چندین مورد ایده برای حمایت از تیم ملی داشت، گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای ورود به جام جهانی حتما استفاده خواهد شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"سرخابی‌ها" پُرحاشیه‌ترین اقدام فرابورس در پایان قرن

رئیس خصوصی‌سازی: سرخابی‌ها هر کدام بالای ۲همت
زمان عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس؛

رئیس خصوصی‌سازی: سرخابی‌ها هر کدام بالای ۲همت

ارسال نظر