بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
۳۶ ماه حقوق با طعم زیان‌انباشته دولتی‌ها
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به شرکت‌های دیگر به‌جای اقلام کارمندی زیان‌انباشته بدهند تا سهم‌هایی که پس از مجمع، همه برای خرید از حقیقی‌ها اعلان جنگ می‌کنند.
کد خبر : ۲۵۷۶۱۰

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله خبر آورده که حجم حقوق بسیاری از شرکت‌های دولتی آنقدر بالاست که دیگر ۱۲ ماه حقوق برای این افراد لحاظ نمی‌شود و برخی از این دولتی‌ها دریافتی حتی ۳۶ ماه حقوق را در کارنامه خود به ثبت رسانده و همین موضوع، عدم همخوانی پرداختی شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی را نیز رقم زده است.

حال بسیار جالب است که عمده شرکت‌هایی که حقوق‌های بالایی به کارمندان خود پرداخت می‌کنند جزو شرکت‌هایی به شمار می‌آیند که در ساخت زیان انباشته بسیار فعال هستند و گویا بودجه دولتی تمام اهالی این سازمان‌های دولتی را فربه کرده است.

شاید جالب باشد که در دی ماه سال ۹۹ دیوان محاسبات فهرستی از ۶۰ شرکت دولتی منتشر کرد و به حقوق و دستمزد مصوب کارکنان این شرکت‌ها برای سال ۱۴۰۰ پرداخت که میانگین حقوق کارمندان برخی از این شرکت‌ها به بیشتر از ۵۲ میلیون تومان می‌رسید و این ما کارگران هستیم که باید پتک و چماق حقوق کف وزارت‌کار را با چاشنی مالیات تلخ دریافت کنیم.

برق امام پشت کنتور بورس

امروز در اتفاقی شاهد آن بودیم که ولتاژ بسیاری از برقی‌ها در بازارسرمایه جابه‌جا شد و بسیاری از عساتید بازار گویا دوباره در تفکر برق دزدی از پشت کنتور بورس تهران افتاده‌اند اما؛ وضعیت تکنیکالی این سهم‌ها به‌گونه‌ای بوده که صف‌های خرید برقی‌ها را باید ناپایدار خواند و نگید که نگفتید.

بازی حقوقی‌ها پس از مجامع

بسیاری از سهم‌های لیدر و شاخص‌ساز را نمی‌توان عاری از دستکاری دانست چراکه تاثیر آن‌ها بر روند بازار کاملا مشخص است اما؛ اینکه ناظر را روزه بُرده، جای خود دارد.

آقای ناظر شما بگویید چگونه سهمی که پیش از بسته شدن برای مجمع با صف فروش بسته شد، امروز حقوقی بالای ۱۸ درصد از کد حقیقی می‌خرد؟

برای شما جالب نیست از این نوع کد‌های حقوقی و حقیقی کسب اطلاع کنید! حداقل برای ما جالب است و اگر لحظه‌ای جابه‌جا شویم، ما یک گزارش از آن تهیه می‌کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر