بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

رئیس بدون کلید

رئیس بدون کلید
ساعت پنج و نیم عصر نیم‌نگاهی دارد به آقای رئیسی که دسته کلید خانه ملت را در جیب دارد اما؛ کلید خانه خود را گم کرده تا لیستی عجیبی که گعده دادگاهی‌ها و وزارتی‌ها را در خود جای داده است.
کد خبر : ۲۵۷۵۲۵

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که دومین مرحله انتشار بدهکاران بزرگ بانکی شروع شده اما؛ اینکه دولتی‌ها از وزارت اقتصاد، شهرداری و ... در این لیست حضور دارند تا افراد و گروه‌های معلوم‌الحال مانند عظام و امیرمنصور آریا، جای تعجب دارد.

اما شاید انتشار لیست‌های بدهکاران بدون مبلغ بدهکاری و البته اینکه چه‌کسانی تایید وام را داده‌اند اصلا جذاب نباشد.

شاید این نوع لیست‌ها تنها برای این باشد که ما سنگی را جابه‌جا کردیم اما؛ زیر آن سنگ چه‌خبر است را مسئولان و رفقای بدهکارشان می‌دانند.

رئیس خانه بدوش

سخنگوی ما خبر آورده که آقای مسئول عرض کرده که به خانوادم گفتم سیسمونی را از عبدل‌آباد خودمان بخرید تو حساب‌های ما یک ۴ میلیون و یک ۲۵ میلیون تومان پول است ما مگر جزو ۴ درصدی‌ها هستیم که از بلاد کفر خرید کنیم، اما؛ گوش نکردند.

یا مهریه خانم آقای رئیس آنقدر بالاست و حق طلاق را هم دارد یا اینکه برای آقای مسئول در خانواده تره هم خورد نمی‌کنند که شاید دومی بیشتر محتمل باشد، زیرا در دوران کرونا ایشان نیز، رئیس را در خانه راه ندادند.

البته آقای رئیس کاش آنجایی که سهامدار عمده یک شرکتی بودید که گفتید نیستید و بعدا لیست آن درآمد، برای پا به ماه‌های آن‌ها نیز سیسمونی بخرید.

سهم پروژه‌ای فوتبالیست‌ها

یکی از پروژه‌هایی که در بازار شنیده می‌شد توسط عساتید به فوتبالیست‌ها و مربیان معروف پیشنهاد شده بود تا حساب مالی آن‌ها خالی باشد و مالیاتی ندهند اما؛ پول آن‌ها در گردش باشد، سهمی بوده که "برق" آن تمام نیمکت ذخیره ورزشگاه‌ها را گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر