بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
از سوی مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا اعلام شد؛

پذیرفته شدن ۱۲ مجصول جدید در بورس کالا

براساس اطلاعیه جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، لوله و پروفیل، سیم و کابل، دی اکتیل فتالات (DOP)، کلوخه باریت، الیاف استیپل اکریلیک، الیاف استیپل پلی استر و گلیسیرین تصفیه شده ۷ شرکت برای عرضه در بازار فرعی پذیرش شدند.
کد خبر : ۲۵۷۸۱۷

پذیرفته شدن ۱۲ مجصول جدید در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، براساس اطلاعیه جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، لوله و پروفیل، سیم و کابل، دی اکتیل فتالات (DOP)، کلوخه باریت، الیاف استیپل اکریلیک، الیاف استیپل پلی استر و گلیسیرین تصفیه شده ۷ شرکت برای عرضه در بازار فرعی پذیرش شدند.



پذیرش کالاهای مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۶ اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب، ۳۰ هزار تن لوله و پروفیل شرکت فولاد مهر سهند و هزار و ۸۷۰ تن سیم و کابل شرکت افلاک الکتریک خراسان راهی بازار فرعی بورس کالای ایران می‌شوند.

علاوه بر این هزار و ۳۸۰ تن دی اکتیل فتالات (DOP) شرکت شنبم فراشیمی پارسا و ۱۵۰ تن از همین محصول تولید شرکت پرزان رزین برای عرضه در بورس پذیرش شد.

همچنین یک میلیون تن کلوخه باریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ۱۹ هزار تن الیاف استیپل اکریلیک و ۱۶ هزار تن الیاف استیپل پلی استر شرکت پلی اکریل ایران و هزار تن گلیسیرین تصفیه شده شرکت آریا شیمی رایکا در بازار فرعی بورس پذیرش شدند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نقدی بر طرح قیر تهاتری
یک کارشناس صنعت قیر در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نقدی بر طرح قیر تهاتری

طلا و فولاد مهمان امروز بورس کالا
در روز جاری رقم می خورد؛

طلا و فولاد مهمان امروز بورس کالا

ارسال نظر