بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
درآمد تجمیعی این بانک در رشد ۳۵ درصدی قرار گرفت:

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی در "وتجارت"

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی در
مجموع درآمدی این بانک از تسهیلات اعطایی طی یک سال گذشته برابر با همین مقدار بود، چراکه "وتجارت" در ابتدای سال مالی خود قرار دارد.
کد خبر : ۲۵۷۹۴۳

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، در گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بانک تجارت مجموع درآمد شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی را بالغ‌بر ۳۳،۲۵۹ میلیارد ریال اعلام کرد و میزان تسهیلات وصولی طی دوره نیز برابر با ۷۵۲،۴۴۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی در

از طرفی مجموع درآمدی این بانک از تسهیلات اعطایی طی یک سال گذشته برابر با همین مقدار بود، چراکه "وتجارت" در ابتدای سال مالی خود قرار دارد. همچنین درآمد به‌دست‌آمده از این تسهیلات نسبت به فروردین ۱۴۰۰ با رشد ۳۵ درصدی همراه بود.


بیشتر بخوانید: برگزاری مزایده واگذاری سهام زیرمجموعه "وتجارت"


درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت

بر اساس این گزارش، بانک تجارت توانست به کمک تسهیلات اعطایی در اولین ماه از سال مالی خود در مقایسه با سال گذشته ۳۵ درصد رشد را تجربه کند، به‌گونه‌ای که از ۲۴،۶۰۱ میلیارد ریال به ۳۳،۲۵۹ میلیارد ریال رسید. از سوی دیگر، این بانک توانست تراز مثبت ۱۴ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت برساند.

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی در

همچنین "وتجارت" از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق، سرمایه‌گذاری و کارمزد‌های دریافتی مبلغ ۴۶,۲۱۲ میلیارد ریال درآمد محقق نموده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزد‌ها نیز مبلغ ۳۴,۱۰۶ میلیارد ریال هزینه شناسایی کرده است.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین درآمد این بانک در یک ماه گذشته به «مرابحه» با ۱۳،۷۰۹ میلیارد ریال تعلق گرفت که نسبت به اسفندماه رشد ۸ درصدی را تجربه کرده است. از طرفی «فروش اقساطی» نیز توانست با ۶،۰۵۶ میلیارد ریال در رتبه بعدی این بخش قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر