بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
درآمد «کمیسیون» تپسی به ۲۲۷ میلیارد ریال رسید
بیشترین درآمد این شرکت فناوری از طریق بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۲۲۷ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که در واقع نسبت به فروردین‌ماه ۱۴۰۰ توانسته در روند صعودی ۸۹ درصدی قرار بگیرد.
کد خبر : ۲۵۸۱۴۶

درآمد «کمیسیون» تپسی به ۲۲۷ میلیارد ریال رسید

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل را مبلغی بالغ‌بر ۲۴۰ میلیارد ریال شناسایی‌شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۵ درصدی را به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید: "تپسی" نگرانی از بابت حضور رقبای جدید در بازار ندارد


از سوی دیگر، میزان سرمایه ثبت‌شده در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برابر با ۱,۱۷۰ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین درآمد تجمیعی شرکت برابر با درآمد ماهانه ثبت‌شده چراکه "تپسی" در اولین ماه از سال مالی خود قرار گرفته است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "تپسی" تا فروردین ۱۴۰۱

بر پایه گزارش‌هایی که در سامانه کدال به ثبت رسیده، می‌توان گفت شرکت "تپسی" توانسته در یک سال اخیر روند خوبی را پشت سر بگذارد. همچنین می‌توان بخش‌های درآمدزای این شرکت در فروردین ۱۴۰۱ را در نمودار زیر مشاهده کرد.

درآمد «کمیسیون» تپسی به ۲۲۷ میلیارد ریال رسید

طبق گزارش صورت گرفته، بیشترین درآمد این شرکت فناوری از طریق بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۲۲۷ میلیارد ریال به‌دست‌آمده که در واقع نسبت به فروردین‌ماه ۱۴۰۰ توانسته در روند صعودی ۸۹ درصدی قرار بگیرد؛ بنابراین می‌توان گفت با توجه به این گزارش، بخش «کمیسیون» حدود ۹۴ درصد از درآمد این ماه شرکت را دربرگرفته است.

پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست با حدود ۱۲ میلیارد ریال درآمد، وارد جایگاه بعدی شود. البته لازم به ذکر بوده که این بخش نیز نسبت به سال گذشته خود افزایش ۴۴ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر