بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
در صورت مالی "ومعادن" ثبت شد:

ثبت رکورد جدید در ارزش بازار "ومعادن"

ثبت رکورد جدید در ارزش بازار
ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن" در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در بخش شرکت‌های «بورسی» مبلغی بالغ‌بر ۱،۶۰۰،۸۱۰ میلیارد ریال اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۸۱۵۷

ثبت رکورد جدید در ارزش بازار

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن" در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در بخش شرکت‌های «بورسی» مبلغی بالغ‌بر ۱،۶۰۰،۸۱۰ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین در این بازه زمانی عمده‌ترین ارزش بازار به «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱،۳۶۲،۱۴۲ میلیارد ریال تعلق گرفت.


بیشتر بخوانید: روند صعودی ارزش بازار "ومعادن"


طبق گزارش صورت گرفته، می‌توان گفت "ومعادن" توانسته ارزش بازار شرکت‌های بورسی خود را نسبت به اسفندماه در رشد کمتر از یک‌درصدی قرار دهد و لازم به ذکر بوده که این شرکت طی یک سال گذشته رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. در واقع ارزش بازار آن توانسته نسبت به دوره مشابه خود در سال ۱۴۰۰ رشد ۴۳ درصدی را تجربه کند.

ثبت رکورد جدید در ارزش بازار

در این راستا با توجه به‌صورت وضعیت پرتفوی بورسی می‌توان گفت بیشترین ارزش بازار را شرکت «سنگ‌آهن گل گهر» با ۴۶۲،۶۴۵ میلیارد ریال در اختیار دارد.

همچنین بر پایه این گزارش، در جایگاه بعد نیز شرکت «معدنی و صنعتی چادرملو» با ۳۳۱،۸۶۸ میلیارد ریال قرار داشت که در مقایسه با ارزش بازار سال گذشته خود با افزایش ۴۹ درصدی مواجه بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی ارزش بازار
با رشد ۹ درصدی رخ داد؛

روند صعودی ارزش بازار "ومعادن"

افزایش سرمایه گذاری
گزارش اسفندماه "ومعادن" در کدال منتشر شد:

افزایش سرمایه گذاری "ومعادن" در شرکت های غیربورسی

با اعلام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛

"ومعادن" نظر حسابرس را بر افزایش سرمایه اخذ کرد

ارسال نظر