بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
در تحلیل امروز بازار سرمایه مطرح شد:

ورود تقاضا در لحظات پایانی بازار امروز

ورود تقاضا در لحظات پایانی بازار امروز
در ساعات پایانی امروز، بورس با ورود تقاضا‌های بهتری مواجه بود و کد‌های حقوقی و سهامداران عمده که از روز گذشته محدوده صفر تابلو را خریدار بودند، به احتمال زیاد از فردا در ثبات بیشتری قرار بگیرد.
کد خبر : ۲۵۸۵۷۳

ورود تقاضا در لحظات پایانی بازار امروز

احسان رضاپور کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، بیان کرد: با توجه به شرایط به نظر می‌رسد عرضه‌هایی که به دلیل اخبار مختلف در روز‌های اخیر منتشرشده، پاسخگوی انتظارات بازار نبود و در نتیجه منجر به فشار زیاد در این حوزه شد. در صورتی که بسیاری از سهم‌ها در آستانه نقاط مقاومتی خود در حال داد و ستد بودند و حتی بسیاری از گروه ها، رشد بالای ۳۰ درصدی را در دو ماه اخیر تجربه کردند.


بیشتر بخوانید: رشد شاخص، دروغ بزرگ بازار سرمایه


وی ادامه داد: این عوامل در کنار یکدیگر باعث شد بازار سرمایه، روز پرفشاری را تحمل کند که البته اخبار منفی برخی گروه‌ها منجر به پخش شدن فضای منفی به سایر بخش‌های بازار شد. در این بین لازم به ذکر بوده در ساعات پایانی امروز، بورس با ورود تقاضا‌های بهتری مواجه بود و کد‌های حقوقی و سهامداران عمده که از روز گذشته محدوده صفر تابلو را خریدار بودند، به احتمال زیاد از فردا در ثبات بیشتری قرار بگیرد.

رضاپور در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا جمع آوری برخی صف‌های فروش نیز می‌تواند در قوت گرفتن این پیش بینی تأثیرگذار باشد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد بازار دو روز پایانی هفته را در وضعیت بهتری باشد البته عوامل دیگری مانند زمان رسیدن گزارش‌های حسابرسی شده شرکت‌های پالایشی، اخبار جدید مرتبط و شفاف‌تر شدن بازار‌های جهانی نیز در این خصوص تأثیر دارند. در نهایت می‌توان گفت با نزدیک شدن به روز‌های پایانی خردادماه روند بورس می‌تواند به تدریج بهبود یابد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ترس از خونریزی، کار دست مان داد
رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ترس از خونریزی، کار دست مان داد

تورم، مسیر اصلی رشد بازار سرمایه
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

تورم، مسیر اصلی رشد بازار سرمایه

نابودی شفافیت با اجرای طرح قیر تهاتری
یک اقتصاددان در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نابودی شفافیت با اجرای طرح قیر تهاتری

ارسال نظر