بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
گزارش اردیبهشت "اتکام" در کدال ثبت شد:

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی برای "اتکام"

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی برای
میزان خسارت پرداخت‌شده به مشتریان مبلغی بالغ‌بر ۸۱ میلیارد ریال اعلام شد و از ابتدای سال مالی نیز این شرکت بیمه‌ای مجموع خسارت پرداخت‌شده خود را ۲۹۵ میلیارد ریال به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۸۶۰۵

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی برای

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شرکت بیمه اتکایی امین در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود شناسایی کرد، برابر با ۱۰۴ میلیارد ریال بود. همچنین طی ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی مجموع درآمد‌های حاصل از فروش حق بیمه ۱،۲۹۶ میلیارد ریال در سامانه کدال به ثبت رسید.

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی برای

از سوی دیگر، میزان خسارت پرداخت‌شده به مشتریان مبلغی بالغ‌بر ۸۱ میلیارد ریال اعلام شد و از ابتدای سال مالی نیز این شرکت بیمه‌ای مجموع خسارت پرداخت‌شده خود را ۲۹۵ میلیارد ریال به ثبت رساند. همچنین لازم به ذکر بوده که طبق گزارش ارائه‌شده، "اتکام" تراز مثبت ۲۸ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.


بیشتر بخوانید: "اتکام" گزارش افزایش سرمایه را به حسابرس داد


درآمد ماهانه "اتکام" تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد شرکت "اتکام" از فروش حق بیمه در مقایسه با فروردین‌ماه با کاهش ۹ درصدی روبه رو شد، بیشترین درآمدی که طی این دوره از فروش حق بیمه شناسایی شد مربوط به رشته بیمه «آتش‌سوزی» با ۴۱ میلیارد ریال تعلق گرفت.

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی برای

همچنین پس از رشته بیمه «آتش سوزی»، رشته بیمه «مسئولیت» توانست بیشترین درآمد "اتکام" را با ۲۹ میلیارد ریال به نام خود ثبت کند.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه بیشترین درآمد را از رشته بیمه «نفت و انرژی» با مبلغی بالغ‌بر ۵۰۲ میلیارد ریال کسب کند و لازم به ذکر است که طی این دوره ماهانه شرکت اتکام با جهش پرداخت خسارت‌ها روبه‌رو بود و تقریباً ۸۲ میلیارد ریال خسارت به بیمه شدگان پرداخت کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر