بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مطالبات کشاورزان گندم کار از فردا پرداخت می شود
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت:پیرو مکاتبات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است که تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم تولیدی خود را در قالب خرید تضمینی در اختیار دولت و دستگاه‌های متولی قرارداده‌اند از فردا پرداخت شود.
کد خبر : ۲۵۸۷۴۴

مطالبات کشاورزان گندم کار از فردا پرداخت می شود

به گزارش بورس نیوز، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار، اظهار کرد: با توجه به اهمیت خرید نهاده‌های کشاورزی پس از کشت گندم خصوصا در مناطق جنوبی کشور در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار مکاتباتی با مسئولین اجرایی انجام شده است.



نماینده مردم داراب و زرین دشت در خانه ملت ادامه داد: پیرو مکاتبات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است که تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم تولیدی خود را در قالب خرید تضمینی در اختیار دولت و دستگاه‌های متولی قرارداده‌اند از فردا پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند هرچه سریع‌تر اراضی خود را آماده کشت جدید کنند، گفت: تاخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران با توجه به استراتژیک بودن این محصول می‌تواند میزان برداشت در سال آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ضرورت حمایت از تولید خودروهای سنگین در کشور
یک نماینده مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ضرورت حمایت از تولید خودروهای سنگین در کشور

رانت و فساد، ثمره اجرای طرح قیر تهاتری
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

رانت و فساد، ثمره اجرای طرح قیر تهاتری

ارسال نظر