بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کسب درآمد ۲۰۰ میلیارد تومان سنگ آهن گهرزمین از بازار صادرات؛

تمرکز "کگهر" بر فروش گندله در بازار خارجی

فروش صادراتی "کگهر" در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموه فروش تجمیعی این محصول تاکنون ۲۰۹ هزار تن اعلام شده است.
کد خبر : ۲۵۸۹۱۸

تمرکز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ توانست مجموع فروش ماهانه خود را طی این دوره به یک میلیون ۴۴ هزار تن برساند که در مقایسه با ماه گذشته تغییر خاصی را به دنبال نداشت، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۵ میلیون و ۸۲۳ هزار تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند.

شرکت سنگ آهن گهر زمین در بازار صادراتی تمرکز خود را به فروش گندله گذاشته و طی این دوره ماهانه مقدار فروش خود را بالغ‌بر ۵۴ هزار تن اعلام کرد و از فروش این محصول درآمدی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان کسب کرد، نرخ فروش این محصول طی این دوره برابر با ۳ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان در ازای هر تن بود.


بیشتر بخوانید: افزایش سود "کگهر" بدون برداشت اضافی از معادن


فروش صادراتی "کگهر" در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموه فروش تجمیعی این محصول تاکنون ۲۰۹ هزار تن اعلام شده است.

فروش ماهانه کگهر+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش ماهانه "کگهر" در اردیبهشت‌ماه مربوط به «کلوخه سنگ‌آهن» با ۵۶۳ هزارتن بود که تشکیل‌دهنده ۵۴ درصد از کل فروش ماهانه بود، همچنین پس از کلوخه سنگ‌آهن که عنوان پرفروش‌ترین محصول را به خود اختصاص داد، رتبه بعدی را فروش گندله در بورس کالا در اختیار دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سیرجان به ایستگاه آخر رسید؛

گهرزمین حامی فرهنگ کتاب و کتابخوانی

«کلوخه سنگ‌آهن» در صدر فروش‌های
پرفروش‌ترین محصول "کگهر" شناسایی شد:

«کلوخه سنگ‌آهن» در صدر فروش‌های "کگهر"

افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در
درآمد ماهانه این شرکت به ۲۴ میلیارد ریال رسید:

افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در "کگهر"

ارسال نظر