بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
در جدیدترین گزارش عملکرد ماهانه توسعه مسیر برق گیلان

تداوم رشد ماهانه در "بگیلان"

تداوم رشد ماهانه در
بخش «انرژی» با مبلغی بالغ‌بر ۵۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان و سپس بخش «آمادگی» با ۱۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان توانستند همانند چند ماه اخیر درآمد مناسبی را برای شرکت به ثبت برسانند.
کد خبر : ۲۵۹۰۱۵

تداوم تمرکز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت توسعه مسیر برق گیلان روند درآمدی که از خود در گزارش اردیبهشت ماه به نمایش گذاشت، نشان می‌دهد که مجموع درآمد‌ها افزایش خوبی را پشت سر گذاشته و بر همین اساس، باید عنوان کرد که درآمد ماهانه "بگیلان" از حدود ۵۱ میلیارد تومان به رقمی بالغ‌بر ۶۷ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

تداوم تمرکز

این شرکت میزان درآمدی که در اردیبهشت ماه شناسایی کرد در مقایسه با فروش دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش را تجربه کرده است. از طرفی درآمد ماهانه‌ای که "بگیلان" از فروش محصولات بر جای گذاشت مربوط به بازار داخلی است.


بیشتر بخوانید: افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه "بگیلان"


افزایش درآمد ماهانه "بگیلان"

طبق این گزارش، روند درآمدزایی شرکت در مقایسه با ماه گذشته رشد ۳۲ درصدی را پشت سر گذاشت، همان‌طور که گفته شد، این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی را تجربه کرده است.

لازم به ذکر بوده که این شرکت یک‌روند افزایشی دیگر را در این گزارش به ثبت رسانده که آن‌هم صعود ۳۹ درصدی درآمد تجمیعی است. درواقع طبق این گزارش "بگیلان" از ابتدایی سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه درمجموع تقریبا ۳۸۵ میلیارد تومان فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

تداوم تمرکز

در این راستا با توجه به گزارش فعالیت ماهانه "بگیلان"، در ابتدا بخش «انرژی» با مبلغی بالغ‌بر ۵۵ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان و سپس بخش «آمادگی» با ۱۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان توانستند همانند چند ماه اخیر درآمد مناسبی را برای شرکت به ثبت برسانند. از سوی دیگر، شرکت "بگیلان" در این گزارش منتشرشده در مجموع تقریبا ۱،۵۷۱،۵۲۳،۰۰۰ کیلووات ساعت فروش را تجربه کرده که نسبت به ماه گذشته رشد ۹ درصدی را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه
رشد درآمد "بگیلان" در صورت مالی اسفندماه ثبت شد:

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه "بگیلان"

با اعلام شرکت توسعه مسیر برق گیلان؛

مجمع "بگیلان" ۶۱۰ ریال تقسیم کرد

مجمع
با اعلام شرکت توسعه مسیر برق گیلان؛

مجمع "بگیلان" نزدیک است

با اعلام شرکت توسعه مسیر برق گیلان؛

"بگیلان" از سال آینده دست به جیب می شود

ارسال نظر