بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
رشد درآمد "بگیلان" در صورت مالی اسفندماه ثبت شد:

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه "بگیلان"

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه
روند درآمدزایی شرکت در مقایسه با بهمن‌ماه رشد ۶۵ درصدی را پشت سر گذاشته که درواقع می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران این شرکت باشد.
کد خبر : ۲۵۷۴۹۵

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت توسعه مسیر برق گیلان روند درآمدی که از خود در گزارش اسفند‌ماه به نمایش گذاشت، نشان می‌داد که مجموع درآمد‌ها افزایش خوبی را پشت سر گذاشته و بر همین اساس، باید عنوان کرد که درآمد‌های "بگیلان" از ۲۶۲ میلیارد ریال به ۴۳۳ میلیارد ریال افزایش پیداکرده است.

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه

همچنین در مقایسه با فروش اسفند سال گذشته نیز می‌توان دریافت که میزان درآمد شرکت ۳۸ درصد افزایش را تجربه کرده و روند صعودی را پس از ماه‌ها کاهش درآمد آغاز کرده است. از طرفی درآمد ماهانه‌ای که "بگیلان" از فروش محصولات از خود بر جای گذاشته، به بازار داخلی تعلق دارد.


بیشتر بخوانید: مجمع "بگیلان" ۶۱۰ ریال تقسیم کرد


افزایش درآمد ماهانه "بگیلان"

طبق این گزارش، روند درآمدزایی شرکت در مقایسه با بهمن‌ماه رشد ۶۵ درصدی را پشت سر گذاشته که درواقع می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران این شرکت باشد. از سوی دیگر همان‌طور که گفته شد، این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش ۶۵ درصدی درآمد ماهانه

لازم به ذکر بوده که این شرکت یک‌روند افزایشی دیگر را در این گزارش به ثبت رسانده که آن‌هم صعود ۴۷ درصدی درآمد تجمیعی است. درواقع طبق این گزارش شرکت از ابتدایی سال مالی تا انتهای اسفندماه درمجموع ۲،۷۱۷ میلیارد ریال فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "بگیلان" در اسفند ۱۴۰۰

در این راستا با توجه به گزارش، می‌توان گفت فقط بخش «برق» با مبلغی بالغ‌بر ۴۳۳ میلیارد ریال توانسته تا حدودی نیاز‌های شرکت را رفع کند. از سوی دیگر، فروش به‌دست‌آمده از این بخش ۵۱۵،۰۹۴،۰۰۰ کیلووات ساعت در صورت مالی به ثبت است. شرکت "بگیلان" در این گزارش منتشرشده به ازای هر کیلووات ساعت «برق» ۸۴۱ ریال فروش را تجربه کرده و ناگفته نماند که این بخش در ماه گذشته درآمدی برای شرکت کسب نکرد.

البته تنها محصول تولیدی این شرکت «برق» بوده و قرارداد فروش آن با شرکت مدیریت شبکه برق ایران در قالب فروش همین بخش بوده است. همچنین صورتحساب‌های فروش نیز فقط تحت عنوان فروش برق ثبت گردیده و شرکت مدیریت شبکه برق ایران نیز این محصول را در دفاتر و صورتحساب‌های خود لحاظ می‌نماید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت توسعه مسیر برق گیلان؛

مجمع "بگیلان" ۶۱۰ ریال تقسیم کرد

مجمع
با اعلام شرکت توسعه مسیر برق گیلان؛

مجمع "بگیلان" نزدیک است

با اعلام شرکت توسعه مسیر برق گیلان؛

"بگیلان" از سال آینده دست به جیب می شود

ارسال نظر