بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
عملکرد ماهانه "شفارا" زیر ذره بین بورس نیوز:

افت درآمد پتروشیمی فارابی

افت درآمد پتروشیمی فارابی
درآمد پتروشیمی فارابی نسبت به ماه گذشته با روند کاهشی ۲۴ درصدی همراه بود که بیشترین درآمد این شرکت به محصول «انیدرید فتالیک PAF» با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان تعلق گرفت.
کد خبر : ۲۵۹۳۳۹

ثبت روند نزولی ۲۴ درصدی درآمد

بورس نیوز: شرکت پتروشیمی فارابی در گزارش فعالیت اردیبهشت سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که از فروش محصولات به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت نیز از ابتدای سال مالی تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان در کدال ثبت‌شده است.

ثبت روند نزولی ۲۴ درصدی درآمد

درآمد‌هایی شناسایی شده این شرکت پتروشیمی، از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود که عمده‌ترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رسید. درواقع بازار داخل کشور توانست ۷۵ درصد از درآمد‌های کل این شرکت را در بربگیرد.


بیشتر بخوانید: "شفارا" در روند نزولی ۳۵ درصدی قرار گرفت


درآمد‌های شناسایی‌شده شفارا در اردیبهشت ماه

بر اساس این گزارش، درآمد پتروشیمی فارابی نسبت به ماه گذشته با روند کاهشی ۲۴ درصدی همراه بود، بیشترین درآمد این شرکت به محصول «انیدرید فتالیک PAF» با مبلغ ۳۸ میلیارد تومان تعلق گرفت. همچنین نرخ فروش این محصول نیز ۳۷ میلیون تومان به ثبت رسیده است.

ثبت روند نزولی ۲۴ درصدی درآمد

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فارابی در اردیبهشت سال جاری یک هزار و ۴۹۶ تن از محصولات خود را به مشتریان فروخت که بیشترین فروش در بازار داخلی با یک هزار و ۱۶۶ تن شکل گرفت. از طرفی فروش ماهانه پتروشیمی فارابی در اردیبهشت ماه با کاهش ۲۶ درصدی همراه بود.

در شرکت "شفارا" پرفروش‌ترین بخش نیز به «انیدرید فتالیک PAF» با یک هزار و ۳۳ تن تعلق گرفت که نرخ فروش آن در اردیبهشت ماه سال جاری به ازای هر تن ۳۷ میلیون تومان به ثبت رسید. همچنین فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته روند نزولی ۱۶ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر