بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
پلی اکریل ایران، در اردیبهشت‌ماه به افزایش تولید ۱۴ درصدی رسید؛

الیاف و نوار پلی استر درآمدزاترین محصول "شپلی"

الیاف و نوار پلی استر درآمدزاترین محصول
درآمدزاترین محصول شپلی طی این ماه مربوط به الیاف و نوار پلی استر است که در این ماه نزدیک به ۱۳۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت، نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه برابر ۴۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۹۴۰۱

الیاف و نوار پلی استر درآمدزاترین محصول شپلی+بورس نیوز

بورس نیوز:

میزان درآمدی که شرکت پلی اکریل ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند برابر با ۲۳۴ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز بالغ‌بر ۸۹۰ میلیارد تومان اعلام شد.

درآمد ماهانه به ثبت رسیده شرکت "شپلی" در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد و طی ۵ ماه گذشته فعالیتی در بازار صادراتی نداشت.

میزان درآمد‌های عملیاتی "شپلی"

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت پلی اکریل ایران در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات خود کسب کرد با رشد ۵۳ درصدی در مقایسه با فروردین‌ماه همراه بود و درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت شناسایی شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۷ درصد افزایش یافت.

روند درآمد ماهانه شپلی+بورس نیوز

شرکت پلی اکریل ایران همان‌طور که گفته شد تنها در بازار داخلی فعالیت دارد و محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رساند شامل «الیاف و نوار پلی استر، نخ پلی استر، الیاف و نوار اکریلیک ۲، تاپس پلی استر، گرانول تقویت شده (GF)» است.

درآمدزاترین محصول شپلی طی این ماه مربوط به الیاف و نوار پلی استر است که در این ماه نزدیک به ۱۳۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت، نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه برابر ۴۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته با رشد ۳ درصدی همراه بود.


بیشتر بخوانید: "شپلی" ۲۰۰۰ تن ماده اولیه اکریلو نیتریل می خرد


فروش محصولات پلی اکریل ایران

 مقدار فروش محصولات ”شپلی" در اردیبهشت‌ماه برابر با ۵ هزار و ۸۸ تن ارائه شد که نسبت به ماه گذشته با ۳۶ درصد افزایش فروش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۴ درصد رشد فروش را تجربه کرد، همچنین طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۲۲ هزار و ۱۲۵ تن از محصولات را به فروش رسید.

فروش ماهانه شپلی+بورس نیوز

مقدار تولید پلی اکریل ایران در اردیبهشت‌ماه ۵ هزار و ۶۷۵ تن اعلام شد که با رشد ۱۴ درصدی (۶۷۹ تنی) در مقایسه با ماه گذشته همراه بود، مقدار تولید این محصول طی ۵ ماه گذشته برابر با ۲۳ هزار و ۵۹۳ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارخانه اکریلیک ۲
با اعلام شرکت پلی اکریل ایران؛

کارخانه اکریلیک ۲ "شپلی" راه اندازی شد

دست رد کمیته تخصصی پتروشیمی به سینه
صورتجلسه هفتاد و هشتمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی؛

دست رد کمیته تخصصی پتروشیمی به سینه "شپلی"

ارسال نظر