بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
سهامداران چشم انتظار تصویب سود نقدی؛

کدام شرکت‌ها در روز اینده به مجمع می‌روند؟

کدام شرکت‌ها در روز اینده به مجمع می‌روند؟
شرکت‌هایی که در سیزدهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع خواهند رفت شامل شرکت‌های بیمه البرز، کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا، کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان، جنرال مکانیک، نوش پونه مشهد، ساختمان اصفهان می‌شود.
کد خبر : ۲۵۹۸۷۷

کدام شرکت‌ها در روز اینده به مجمع می‌روند+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در سیزدهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع خواهند رفت شامل شرکت‌های بیمه البرز، کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا، کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان، جنرال مکانیک، نوش پونه مشهد، ساختمان اصفهان می‌شود.

در تاریخ ذکر‌شده شرکت‌های کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا، کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان، جنرال مکانیک، نوش پونه مشهد به مجمع عمومی فوق‌العاده می‌روند و هرکدام در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح می‌کنند و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

کدام شرکت‌ها در روز اینده به مجمع می‌روند+بورس نیوز

بیمه البرز

شرکت بیمه البرز در تاریخ ۱۳ تیرماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"البرز" در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود که در سامانه کدال منتشر کرد، سود خالصی که به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم نیز ۳۸۳ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد بیمه‌ای که "البرز" در صورت مالی خود ارائه کرد بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۶۳ میلیارد تومان به ثبت رسید، این درآمد در مقایسه با سال گذشته ۴۱ درصد افزایش پیداکرده است.

"البرز" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۲ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا

کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۴۵ ریال سود شناسایی کرد.

"خکمک" میزان درآمد عملیاتی به ثبت رسیده خود را طی این دوره سالیانه ۶۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۳ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "خکمک" ساعت ۱۰ روز سیزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"خکمک" میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد برابر با ۹ ریال بود و در پایان بین سهامداران سودی را تقسیم نکرد.

"خکمک" در تاریخ ۱۳ تیرماه، مجمع عمومی فوق‌العاده خود را نیز برگزار خواهد کرد که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصمیم‌گیری کند.

کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان

شرکت کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۵۴۹ ریال سود شناسایی کرد.

مجموع درآمد عملیاتی کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان در این دوره مالی برابر با ۹۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۳ درصدی را مشاهده کرد.

"غبهار" در تاریخ ۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

تصمیمات مجمع عمومی سالانه "غبهار" در سال مالی گذشته بر آن بود که در ازای هر سهم ۵۰۰ ریال سود تقسیم کند.

از این میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی سال گذشته اعلام شد ۳۰ درصد سود نقدی بین سهامداران خود پرداخت کرد.

حال مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده این شرکت نیز در همان روز برگزار می‌شود که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار تصمیم‌گیری خواهد شد.

جنرال مکانیک

شرکت جنرال مکانیک در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، به سود خالص ۲۵۲ میلیارد تومانی طی این دوره سالیانه دست پیدا کرد و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱،۳۰۹ ریال سود حاصل کرد.

گفتنی است که "رنیک" که در گروه فنی و مهندسی قرار دارد، از فعالیت عمرانی خود به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومانی رسید و این مبلغ نسبت به سال مالی گذشته ۴۲ درصد رشد را در پی داشت.

مجمع عمومی عادی سالیانه "رنیک" در تاریخ ۱۳ تیرماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۱،۱۹۷ ریال سود شناسایی کرد اما؛ سهامداران ۶۵ درصد سود نقدی دریافت کردند.

حال مجمع عمومی فوق‌العاده "پلاسک" نیز در تاریخ ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار تصمیم‌گیری خواهد شد.

نوش پونه مشهد

شرکت نوش پونه مشهد آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، به سود خالص ۴۵ میلیارد تومانی طی این دوره سالیانه دست‌یافت و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۷۰۲ ریال سود شناسایی کرد.

گفتنی است که "غپونه" از فروش روغن و بیسکوئیت به درآمد عملیاتی ۳۶۴ میلیارد تومانی رسید و این مبلغ نسبت به سال مالی گذشته ۷۴ درصد رشد را در پی داشت.

مجمع عمومی عادی سالیانه "غپونه" در تاریخ ۱۲ تیرماه ساعت ۱۲ برگزار می‌شود.

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۵۰۶ ریال سود شناسایی کرد و از این میزان مابین سهامداران ۱۵۰ ریال (معادل ۲۹ درصد) سود نقدی پرداخت کرد.

ساختمان اصفهان

شرکت ساختمان اصفهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است،

میزان زیان خالص خود را طی این دوره سالانه ۲۰۳ میلیون تومان اعلام کرد و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱۳ ریال زیان به ثبت رساند.

"ثاصفا" طی این دوره مالی میزان درآمدی را نتوانست به ثبت برساند و همین عملکرد نیز در سال مالی گذشته از این شرکت مشهود است.

مجمع عمومی عادی سالیانه "ثاصفا" که نوبت دوم آن است در تاریخ ۱۳ تیرماه ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت در نوبت اول، در تاریخ ۲۹ دی‌ماه سال گذشته برگزار شد به حدنصاب نرسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر