بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
مدیرعامل سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران گفت:

توسعه صادرات و درآمد‌های ارزی در آینده "شیران"

توسعه صادرات و درآمد‌های ارزی در آینده
مدیرعامل سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران گفت: با تحقیقات و اقدامات انجام شده در آینده شاهد درخشش این هلدینگ در عرصه توسعه سرمایه گذاری و رشد صنعت کشور و همچنین توسعه صادرات و درآمد‌های ارزی خواهیم بود.
کد خبر : ۲۵۹۹۱۹

توسعه صادرات و درآمد‌های ارزی در آینده

بورس نیوز: محسن خدابخش، نایب رئیس هیأت مدیره و معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه جمعی از مدیران ارشد آن سازمان از شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران بازدید نمودند.

در این بازدید سعید زرندی مدیرعامل سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران ضمن بیان نقشه راه این مجموعه صنعتی، از فعالیت‌های انجام گرفته در این شرکت برای تبدیل به یک هلدینگ سرمایه گذاری علاوه بر فعالیت‌های تولیدی خبر داد و افزود: با تحقیقات و اقدامات انجام شده در آینده شاهد درخشش این هلدینگ در عرصه توسعه سرمایه گذاری و رشد صنعت کشور و همچنین توسعه صادرات و درآمد‌های ارزی خواهیم بود.

وی افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالاتر و همچنین سرمایه گذاری بر روی طرح‌های دانش بنیان، محور اصلی فعالیت‌های این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد بود.


در ادامه خدابخش با اشاره به سوابق و تجارب ارزشمند دکتر زرندی در وزارت صمت و شورای عالی بورس، حضور ایشان در مجموعه صنعتی شیران را سرمنشأ تحولات اساسی و درخشان خواند و اظهار کرد: با توجه به سوابق مدیریتی و برنامه‌های تحول و توسعه‌ای دکتر زرندی و مدیران این مجموعه صنعتی، جهش و تحول عظیمی را برای این مجموعه متصورم.

وی همچنین از نماد شیران در بازار سرمایه به عنوان یک نماد با بنیان عالی و قدرتمند یاد کرد و آمادگی سازمان بورس و اوراق بهادار را برای حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران اعلام نمود. در ادامه این دیدار مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار از خطوط تولید محصولات شرکت و طرح‌های توسعه‌ای بازدید نمودند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اما و اگر های بازیابی قدرت فروش
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران زیر ذره بین:

اما و اگر های بازیابی قدرت فروش "شیران"

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران:

سقف تولید در "شیران" رعایت شده است

مجمع فوق العاده شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران برگزار شد؛

سهامداران "شیران" با یکدیگر دیدار کردند

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود
پیش از ورود به مجمع این گزارش را بخوانید؛

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود

ارسال نظر