بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
از طریق موبایل انجام می شود؛

مشاهده «نسخه الکترونیک» تامین اجتماعی

مشاهده «نسخه الکترونیک» تامین اجتماعی
مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل مشاهده و اعتراض به سوابق بیمه‌پردازی، مشاهده سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینه‌های کوتاه مدت و هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده نسخ خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری‌بگیران و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان است.
کد خبر : ۲۶۰۴۹۱

مشاهده «نسخه الکترونیک» تامین اجتماعی

بورس نیوز: عبدالله حسینیان،  رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به توسعه طرح‌های فناورانه در این سازمان اظهار کرد: رویکرد ما استقرار تامین اجتماعی هوشمند است؛ بنا داریم هر دو ماه یک‌بار، یکی از گام‌هایی که در این زمینه برمی‌داریم را عملیاتی کرده و رونمایی کنیم که گام نخست راه‌اندازی اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» بود.

وی با اشاره به توسعه طرح‌های فناورانه و عملیاتی سازی شعار تامین اجتماعی هوشمند افزود: رویکرد ما استقرار و توسعه تامین اجتماعی هوشمند است؛ بنا داریم هر دو ماه یک‌بار، یکی از گام‌هایی که در این زمینه برمی‌داریم را عملیاتی کرده و رونمایی کنیم.

وی افزود: نخستین گام، راه‌اندازی اپلیکیشن «تامین اجتماعی من» است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه باتوجه به تاکید مدیرعامل سازمان مبنی بر تسهیل‌گری و بهبود فرایند ارائه خدمت به ذی‌نفعان، مرکز فناوری اطلاعات تصمیم گرفت که طرح تامین اجتماعی هوشمند را در دستورکار قرار دهد گفت: اپلیکیشن، بخش کوچکی از طرحی است که در دست اقدام قرار دارد و ذی‌نفعان سازمان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌هایی که در پنل اعلام می‌شود از خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

حسینیان ادامه داد: نزدیک به ۱۱ خدمت به بیمه شدگان، پنج خدمت به کارفرمایان، شش خدمت به مستمری بگیران و شش خدمت عمومی در اپلیکیشن قابل دریافت است. از این تعداد، دو خدمت در حوزه درمان مربوط به استحقاق سنجی و نسخه الکترونیک است و ذی‌نفعان می‌توانند نسخه خود را از این طریق رویت و از جزئیات آن مطلع شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر