بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
چهاردهمین نمایشگاه بیمه، بانک و بورس با هویت جدید برپا می‌شود؛

حضور حداکثری شرکت‌های بیمه در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مالی کشور

حضور حداکثری صنعت بیمه در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور از جلوه‌های روشن اهمیت فرهنگسازی در صنعت بیمه به شمار می‌رود.
کد خبر : ۲۶۰۵۵۷

حضور حداکثری شرکت‌های بیمه در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مالی کشور

بورس نیوز: مصطفی زندی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی  در آستانه برپایی نمایشگاه صنعت مالی ضمن تشریح فرایند جذب تا حضور ارکان صنعت بیمه در این رویداد فرهنگی_ اقتصادی، اظهار داشت: صنعت بیمه از ظرفیت‌های چندبرابری برای حضور در عرصه‌هایی نظیر: تولید ناخالص ملی، جهاد اشتغال، توسعه دانش بنیان‌ها و افزایش ضریب رفاه در جامعه برخوردار است که رونمایی از ماموریت‌های حساس بیمه‌ای این ظرفیت بالقوه را به توانمندی بالفعل مبدل خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت بازیابی جایگاه صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور، افزود: کشور‌های حادثه خیز که ریسک‌های متنوعی دارند باید از صنعت بیمه قدرتمندتری برخوردار باشند و با توجه به شرایط جغرافیایی کشور ما، این صنعت مادر نیز باید بیش از پیش تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه با قدردانی از حضور چشمگیر شرکت‌های بیمه در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی، خاطرنشان کرد: حضور همزمان شبکه فروش و استارت آپ‌های بیمه‌ای علاوه بر تبلور اصل همگرایی در صنعت بیمه می‌تواند زیرساخت تصمیم سازی‌های مشترک را تقویت کند.

عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه صنعت مالی کشور از هویت بخشی و تغییر نام آن به عنوان یک راهبرد جدید یاد کرد و گفت: حضور تمام بازیگران اثرگذار اقتصاد کشور باید در یک سطح باشد و آنچه میزان اثربخشی را تعیین می‌کند ضریب موفقیت در ماموریت‌های محول شده به آنان است.

وی افزود: بعد از کسب تجارب ارزشمند صنعت بیمه از شرکت در رویداد‌های ملی، حضور این صنعت در اینگونه رویدادها، حضوری هدفمند، کاربردی و نتیجه محور است و آثار این سرمایه گذاری فرهنگی در جامعه از طریق افزایش ضریب نفوذ بیمه مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بیمه، بانک و بورس) از دوم تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند بین ساعت ۸ تا ۱۵ از آخرین دستاورد‌های حوزه صنعت مالی کشور بازدید کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر