بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر گفت: قطر در نیمه دوم سال جاری میزبان بزرگ‌‎ترین رویداد فوتبالی دنیاست که این ظرفیتی بی نظیر برای توسعه مراودات تجاری با این کشور است. در نوار ساحلی خلیج فارس استان بوشهر و به ویژه بندر دیر این استان نزدیک‌ترین مسافت با کشور قطر دارد که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.
کد خبر : ۲۶۰۶۹۰

افزایش صادرات ایران به قطر

بورس نیوز: خورشید گزدرازی، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر با اشاره به سفر پنج روزه هیئت تجاری ایران به قطر افزود: افتتاح مرکز تجاری ایران در قطر با محوریت مرکز توسعه تجارت وزارت صمت، انتصاب رایزن اقتصادی ایران در قطر، بازدید از ظرفیت اقتصادی از جمله منطقه آزاد "حمد" از دیگر دستاورد‌های ارزشمند سفر هیئت تجاری کشورمان به مقصد قطر است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر ادامه داد: مشکلات صادرکنندگان ایرانی در بندر «الرویس» قطر نیز بررسی شده که انتظار می‌‏رود نصب دستگاه ایکس‌‏ری در بندر یاد شده به عنوان یکی از مطالبات مهم صادرکنندگان ایرانی محقق شود. استقبال دولت قطر از راه اندازی کشتی مسافری بین بنادر جنوبی ایران و این کشور برای استفاده مسافران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ از دیگر دستاورد‌های این سفر است که امیدواریم تخصیص سوخت یارانه به کشتی‎های داوطلب این خط هر چه زودتر محقق شود.

وی عنوان کرد: قطر در نیمه دوم سال جاری میزبان بزرگ‌‎ترین رویداد فوتبالی دنیاست که این ظرفیتی بی نظیر برای توسعه مراودات تجاری با این کشور است. در نوار ساحلی خلیج فارس استان بوشهر و به ویژه بندر دیر این استان نزدیک‌ترین مسافت با کشور قطر دارد که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر