بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
مدیر مرکز ارتباط بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

ظرفیت پذیرش روزانه ۱۲ هزار تماس در مرکز ارتباط بازار سرمایه

ظرفیت پذیرش روزانه ۱۲ هزار تماس در مرکز ارتباط بازار سرمایه
مدیر مرکز ارتباط بازار سرمایه گفت: مرکز ارتباط بازار سرمایه ظرفیت پذیرش روزانه ۱۲ هزار تماس و سالانه بیش از ۳ میلیون تماس را دارد و آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات هستیم.
کد خبر : ۲۶۰۹۴۸

ظرفیت پذیرش روزانه ۱۲ هزار تماس در مرکز ارتباط بازار سرمایه

حمیده احمدی، مدیر طرح و برنامه شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس و مدیر مرکز ارتباط بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: مرکز ارتباط بازار سرمایه از دی ماه ۱۳۹۲ با تعداد ۹ اپراتور آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۹ با افزایش مخاطبان بازار سرمایه و دارندگان سهام عدالت این جمعیت به ۶۰ میلیون افزایش پیدا کرد.

وی افزود: فضا به سمتی رفت که به فکر افتادیم تا مرکز ارتباط را توسعه دهیم تا پاسخگویی سریعتر، شفاف و بهتری را به افراد داشته باشیم. از انتهای سال ۱۴۰۰ توسعه آغاز و از ابتدای سال ۱۴۰۱ با شماره ۶۳۷۵ در خدمت مخاطبان بازار سرمایه هستیم.

مدیر مرکز ارتباط بازار سرمایه گفت: مرکز ارتباط بازار سرمایه از ساعت ۸:۰۰ صبح در ساعت آغاز به کار بازار سرمایه شروع به کار می‌کند و تا ساعت ۱۶:۰۰ آمادگی پاسخگویی به مخاطبان را دارد. مخاطبان می‌توانند ضمن سوالات خود در نظرسنجی‌های ما شرکت کنند.

احمدی گفت: مرکز ارتباط بازار سرمایه ظرفیت پذیرش روزانه ۱۲ هزار تماس و سالانه بیش از ۳ میلیون تماس را دارد و آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات هستیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
افتابه لگن سازیهم له بورس رسیدهاست عقل هیجی اخر وعاقبت این مطلق التقلیدهاهم مث ل منافقین وطالبان وداعش خواهد بود بارمگ متفاوت خودشان