بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تأثیر کاهش فروش "اوره" بر درآمد ماهانه "خراسان"؛

کاهش ۱۵ درصدی درآمد ماهانه پتروشیمی خراسان

کاهش ۱۵ درصدی درآمد ماهانه پتروشیمی خراسان
مقدار فروش ماهانه پتروشیمی خراسان در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۱ درصدی را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۶۱۳۳۳

درآمد ماهانه پتروشیمی خراسان ۱۵ درصد کاهش یافت+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های خود طی دوره یک‌ماهه را از فروش محصولات برابر با ۸۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و طی ۴ ماه گذشته نیز درآمد تجمیعی خود را بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

 

پتروشیمی خراسان میزان درآمد عملیاتی که در تیرماه شناسایی کرد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی این دوره به دست آمد متعلق به بازار صادراتی با ۵۶۸ میلیارد تومان بود، همچنین بازار صادراتی نیز ۶۹ درصد از کل درآمد را در اختیار داشت.

درآمد‌های عملیاتی "خراسان"

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی خراسان در تیرماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد کاهش را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۳۷ درصدی را شاهد بود، همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی طی ۴ ماه گذشته با ۱۳۴ درصد افزایش پیدا کرد.

درآمد ماهانه پتروشیمی خراسان ۱۵ درصد کاهش یافت+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که پتروشیمی خراسان در تیرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «اوره صادراتی» با ۵۳۹ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۱۴ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد.

محصول بعدی نیز متعلق به «اوره حمایتی» با مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان به ثبت رسید، گران‌ترین محصول فروخته‌شده توسط "خراسان" در اختیار «ملامین داخلی» با ۵۰ میلیون تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش قیمت پیدا کرد.

مقدار فروش ماهانه خراسان

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی خراسان در تیرماه ۱۴۰۱ برابر با ۵۶ هزار و ۵۲۰ تن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد، بیشترین مقدار فروش ماهانه خراسان مربوط به بازار صادراتی با ۴۰ هزارتن بود، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی خراسان در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۱ درصدی را به دنبال داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پرداخت سود  ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام
در هفته نخست تیرماه صورت گرفت؛

پرداخت سود ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام

توزیع سود ۱۴۳۵ تومانی
در پی برگزاری مجمع عمومی شرکت پتروشیمی خراسان اتفاق افتاد؛

توزیع سود ۱۴۳۵ تومانی "خراسان" به سهامداران

دروغ که کنتور ندارد!
ساعت پنج و نیم عصر؛

دروغ که کنتور ندارد!

ارسال نظر