بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
حضور بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران
شرکت زرکام بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا، محصولات جدید و جهانی خود را در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران ارائه کرد.
کد خبر : ۲۶۲۳۷۸

حضور بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران

بورس نیوز: این شرکت زیرمجموعه هلدینگ "زر" است که چندی پیش افتتاح شد و محصولات خود را شامل کیک، ویفر و شکلات؛ نخستین بار در این نمایشگاه عرضه کرده است.

محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می‌شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی؛ نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیاست و قابلیت رقابت با برند‌های برتر جهان را دارد.

هم اکنون انواع کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می‌شود و تا پایان امسال، ۴۰۰ محصول شامل انواع کیک‌ها، بیسکوئیت، ویفر، شکلات، تافی و کراکر در ایران و بازار‌های جهان عرضه خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و تجهیزات وابسته، امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۴ شهریورماه برپاست.

در آیین افتتاح این نمایشگاه برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت و آقای مغازه‌ای رئیس انجمن شیرینی و شکلات از غرفه هولدینگ زر بازدید کردند.

برادران در این بازدید گفت: محصولات شرکت زرکام موجب جهش بزرگی در کشور شده است.

علاوه بر"زرکام"، شرکت "زرفروکتوز" نیز که از مجموعه شرکت‌های هولدینگ زر است در این نمایشگاه، حضور دارد.

شرکت زرفروکتوز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل "شیرین کننده‌های طبیعی گلوکز و فروکتوز، مالتودکسترین، نشاسته‌های اصلاح شده و پری ژل" در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

باردیدکنندگان گرامی می‌توانند برای دیدن محصولات شرکت‌های زرکام و زرفروکتوز به سالن شماره ۴۰، مراجعه کنند.

نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و تجهیزات وابسته با حضور حدود ۲۵۰ شرکت در مساحت ۳۳ هزار متر مربع در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر