بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
بیت کوین ۳۹ درصد بازار را در اختیار دارد
حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶.۹۸ میلیارد دلار است که ۴۱.۷۴ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۶۳۴۲۸

بیت کوین ۳۹ درصد بازار را در اختیار دارد

بورس نیوز: بر اساس اظهارات تحلیلگر سایت کریپتو کوانت برخی از سکه‌ها در محدوده سنی دو تا سه ساله همچنین سه تا پنج ساله اخیراً به صرافی‌ها سپرده شده‌اند.

«ورودی صرافی» شاخصی است که کل مقدار بیت‌کوین منتقل شده به کیف پول تمام صرافی‌های متمرکز را اندازه‌گیری می‌کند؛ وقتی ارزش این معیار بالا باشد، به این معنی است که سرمایه‌گذاران در حال حاضر مبالغ زیادی را به صرافی‌ها واریز می‌کنند. چنین روندی، زمانی که طولانی شود، می‌تواند برای ارزش کریپتو نزولی باشد، زیرا نشانه دامپینگ از سوی دارندگان خواهد بود.

نسخه اصلاح شده این شاخص، جریان ورودی مبادله «دسته‌های سنی خروجی خرج شده» (SOAB) است که به ما در مورد سهم فرد در کل جریان‌های ورودی از گروه‌های مختلف عرضه در بازار می‌گوید.

این گروه‌ها بر اساس مدت زمانی که سکه‌هایشان ثابت مانده است، دسته‌بندی می‌شوند. دسته‌های سنی مربوطه در اینجا دو تا سه ساله و سه تا پنج ساله هستند. بر اساس نمودار SOAB، طی چند روز گذشته جریان ورودی صرافی بیت‌کوین برای این گروه‌های سکه افزایش بیشتری یافته است به این معنی که برخی از سرمایه‌گذاران مقادیر قابل‌توجهی از سکه‌های بین دو تا سه سال و بین سه تا پنج سال را سپرده‌گذاری کرده‌اند.

چنین عرضه سکه قدیمی، عرضه دارنده بلندمدت نامیده می‌شود. به‌طور کلی، هر چه سکه‌ها قدیمی‌تر باشند، احتمال حرکت آن‌ها در هر نقطه کمتر است بنابراین، هرگونه حرکت از این سکه‌ها، به ویژه آن‌هایی که به سمت صرافی‌ها می‌روند، ممکن است پیامد‌های قابل‌توجهی بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۳۳.۵۱میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۸۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۴ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶.۹۸ میلیارد دلار است که ۴۱.۷۴ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر