بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد:

فردا؛ اعلام نتیجه مزایده خودروهای خارجی

فردا؛ اعلام نتیجه مزایده خودروهای خارجی
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
کد خبر : ۲۶۳۴۴۸

فردا؛ اعلام نتیجه مزایده خودروهای خارجی

بورس نیوز: این مزایده فوق‌العاده در پی دستور قضایی شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای فروش یک هزار و ۴۰ دستگاه خودروی سواری خارجی رسوبی در انبار‌های مختلف گمرکات، بنادر و اموال تملیکی در تعدادی از استان‌ها و در ادامه مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۵ برگزار می‌شود.

با نظارت مستقیم دستگاه‌های نظارتی و قضایی ۹۶۳ دستگاه توسط متقاضیان به ارزش تقریبی سه هزار میلیارد تومان خریداری شد و ۷۶ دستگاه باقیمانده که پیشنهاد قیمت نداشته و یا اینکه اسناد آن‌ها دارای مغایرت‌های فنی بودند در این مزایده برای فروش قرار داده شده‌اند.

پیشنهاد‌های متقاضیان مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ برای خودرو‌های ارائه شده، روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی، در سالن جلسات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی رمزگشایی و اسامی برندگان از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر