بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
در مزایده سازمان اموال تملیکلی انجام شد؛

فروش ۷۶ دستگاه خودرو با قیمت ۴۲۸ میلیارد تومان

فروش ۷۶ دستگاه خودرو با قیمت ۴۲۸ میلیارد تومان
براساس اعلام سازمان اموال تملیکی مجموع ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده دوم این سازمان قرار گرفته بودند با احتساب مالیات ارزش افزوده ۴۲۸ میلیارد تومان به فروش رسیدند.
کد خبر : ۲۶۳۵۳۲

فروس ۷۶ دستگاه خودرو با قیمت ۴۲۸ میلیارد تومان

بورس نیوز: براساس اعلام سازمان اموال تملیکی مجموع ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده دوم این سازمان قرار گرفته بودند با احتساب مالیات ارزش افزوده ۴۲۸ میلیارد تومان به فروش رسیدند.

با توجه به اطلاعات بازگشایی مربوط به فروش ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ اموال تملیکی قرار گرفته بودند، در مجموع این تعداد خودرو ۳۹۳ میلیارد تومان به فروش رسیدند.

با توجه به ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (حدود ۳۵ میلیارد تومان) که خریداران باید بپردازند، مجموع مبلغ پرداختی به دولت به ۴۲۸ میلیارد تومان خواهد رسید.

گفتنی است، ارزش کارشناسی این ۷۶ خودرو، ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شده بود. با توجه به این موضوع شاهد رشد حدود ۴۲ درصدی ارزش فروش نسبت به قیمت پایه بودیم. میانگین قیمت فروش هر خودرو نیز ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است. بالاترین قیمت پیشنهادی در این مزایده مربوط به پورشه ماکان به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. کمترین قیمت برنده نیز مربوط به خودرو سراتو با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون بوده است.

در این مزایده دو خودرو قیمت نامتعارف داشتند که براساس قانون ودیعه آن‌ها ضبط خواهد شد و این دو خودرو به همراه سایر خودرو‌هایی که برندگان مبلغ مربوط به آن‌ها را تکمیل نکنند در مزایده بعدی قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فردا؛ اعلام نتیجه مزایده خودروهای خارجی
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد:

فردا؛ اعلام نتیجه مزایده خودروهای خارجی

ارسال نظر