بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
حضور موثر شرکت پلیمر آریاساسول در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست
شرکت پلیمر آریاساسول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست حضوری موثر داشت و برخی مسئولان دولتی، مشتریان داخلی و خارجی، همکاران مالی و تامین‌کنندگان مرتبط با آریاساسول از غرفه این مجموعه بازدید کردند.
کد خبر : ۲۶۳۵۳۶

حضور موثر شرکت پلیمر آریاساسول در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

بورس نیوز: گفتنی است در این دوره از نمایشگاه که از سی‌اُم شهریور الی دوم مهرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، مدیران عامل شرکت‌ها، سفرای برخی کشور‌های خارجی، اعضای هیئت مدیره و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در غر،فه آریاساسول حضور یافتند.

محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در این نمایشگاه، با اشاره به آغاز فعالیت‌های دانش‌بنیان در این شرکت اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال جدید، مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول را تأسیس کردیم و با محوریت معاونت علمی و فن‌آوری نهاد ریاست محترم جمهوری، بنا داریم در این حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های فن‌آورانه و دانش‌بنیان گفت: این امر برای مجموعه‌های تولیدی و سایر پتروشیمی‌های کشور منشاء خیر و برکت خواهد بود، چرا که آریاساسول بنچ‌مارک صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است و امیدواریم بتوانیم این دانش فنی را با سایر شرکت‌های کشور هم‌افزایی کنیم.

حیدرزاده با اشاره به بومی‌سازی دانش موجود در این شرکت گفت: زیرمجموعه فن‌آورانه آریاساسول توسط ساسول آفریقای جنوبی وارد کشور شده بود که بر اثر تحریم‌های ظالمانه، این شرکت از مشارکت خارج گشت و این زنجیره فن‌آورانه توسط مهندسین و متخصصین ایرانی در داخل کشور بومی‌سازی شد و امروز موجب سود آریاساسول شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز آریاساسول جزو ۱۰ نماد برتر بورس کشور به شمار می‌رود، گفت: آریاساسول در نیمه نخست امسال با فروش ۱۴هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی، رکورددار شرکت‌های پتروشمی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد را تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در ادامه بیان داشت: ما در مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول به دنیال این هستیم که کل کشور از این سود منتفع شود و این دانش را به سایر پتروشیمی‌های کشور انقال دهیم.

وی در خصوص حضور آریاساسول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گفت: ایران‌پلاست از مهمترین نمایشگاه‌های کشور و خاورمیانه در حوزه پلاستیک برای حضور کشور ما در بازار‌های بزرگ جهانی است. آریاساسول به عنوان بزرگترین تولید کننده در این حوزه فعالیت دارد که به همراه سفرای برخی از کشور‌های خارجی توانستیم توافق معاملاتی با ارزش بالای ۱۰ میلیون دلار انجام دهیم که به زودی اخبار آن منتشر خواهد شد.

حیدرزاده در پایان گفت: علاوه بر این، شرکت پلیمر آریاساسول در راستای نسل چهارم تحول دیجیتال در کشور ورود کرده و لازم است به این موضوع نیز اشاره کنم که ما اولین شرکتی هستیم که به این موضوع خواهیم پرداخت و اتفاقات موثری نیز در این زمینه خواهد افتاد که سهامداران و ذینفعانمان را در جریان این موضوع نیز خواهیم گذاشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر