بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
درآمد ماهانه داده گستر عصر نوین ۶۰ درصد کاهش سالانه داشت؛

کاهش امواج درآمدی "های وب"

کاهش امواج درآمدی
های وب در مهرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته ریزش ۶۰ درصدی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۶۴۰۵۷

بورس نیوز:

شرکت داده گستر عصر نوین در گزارش فعلیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش و خدمات به دست آورد مبلغی برابر با ۱۰۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۷ میلیارد تومان شناسایی شد.

"های وب" در هفتمین ماه از سال جاری میزان سرمایه ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد تومان را به ثبت رساند، درآمد ماهانه‌ای که در مهرماه از سوی ارتباطات سیار ایران به ثبت رسید ۶۰ درصد کاهش درآمد را نسبت به مهرماه سال گذشته از خود بر جای گذاشت.

کوتاهی امواج درآمدهای های وب+بورس نیوز

درآمد ماهانه "های وب" درمهرماه سال سال جاری با کاهش ۶۸ درصدی نسبت به میانگین درآمدی نسبت به ۶ ماه گذشته روبه‌رو بود، شرکت داده گستر عصر نوین میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان مهرماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۳۳ درصدی روبه‌رو بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران در مهرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته ریزش ۶۰ درصدی را به همراه داشت تا میزان درآمد ماهانه این شرکت به سومین ماه ریزش خود برسد.

بیشترین درآمدی که "های وب" در مهرماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «ارائه خدمات پروانه FCP» با ۳۳ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است.

درآمدی که "های وب" از این بخش به دست آورد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲ درصد (معادل ۵۹۰ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد، بخش درآمدزای دیگر‌های وب مربوط به ارائه خدمات عمومی اجباری (USO) در مناطق روستایی با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر