بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
مجامعی که در تاریخ ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود؛

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز
شرکت‌های صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، نفت پاسارگاد، سالمین، پتروشیمی امیرکبیر، بهمن دیزل، استقلال، داده گستر عصر نوین، فارسیت دورود به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت.
کد خبر : ۲۶۰۱۲۹

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیستم روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های صنایع پتروشیمی کیمیاگران امروز، نفت پاسارگاد، سالمین، پتروشیمی امیرکبیر، بهمن دیزل، استقلال، تدبیرگران فارس و خوزستان، داده گستر عصرنوین-های وب، فارسیت دورود و توسعه اقتصادی ارین هستند.

شرکت‌های صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، نفت پاسارگاد، سالمین، پتروشیمی امیرکبیر، بهمن دیزل، استقلال، داده گستر عصر نوین، فارسیت دورود به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نامبرده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز+بورس نیوز

صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در تاریخ ۲۰ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۹ اطلاع‌رسانی شده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"شکام" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۳۶۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۴،۰۱۶ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این پتروشیمی طی یک سال اخیر شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۱۱۴ درصد افزایش یافت.

"شکام" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۹۵ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

نفت پاسارگاد

شرکت نفت پاسارگاد در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۵۱۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۲،۱۵۶ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد‌های بیمه‌ای که "شپاس" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۸ هزار میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۶۳ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "شپاس" ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند و همچنین در ادامه، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت برگزار می‌شود که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس خواهد بود.

"شپاس" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۲۶ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

سالمین

شرکت سالمین در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۸۶ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۱۹۳ سود شناسایی کرد.

سالمین در این دوره مالی درآمدی که از فروش انواع کاشی در بازار‌های داخلی به دست آورد بالغ‌بر ۵۹۵ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش یافته است.

"غسالم" در تاریخ ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "غسالم" در سال مالی گذشته برابر با ۱،۲۲۷ ریال سود در ازای هر سهم شناسایی شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم ۱۲۶ درصد پرداختی جهت سود نقدی به سهامداران خود داشت.

پتروشیمی امیرکبیر

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در تاریخ ۲۰ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

پتروشیمی امیرکبیر در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۴ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱۱،۴۹۱ سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "شکبیر" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲۴ هزار میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۵۶ درصد افزایش پیدا کرد.

"شکبیر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۹۳ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

توسعه اقتصادی آرین


شرکت توسعه اقتصادی آرین در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۱۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۲۶ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"وآرین" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۲۲ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد کاهش درآمد ۹۱ درصدی بود.

تصمیماتی که "وآرین" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۹۷۷ ریال سود شناسایی کرد و ۲۰ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرگ و ننگ بر این دولت دزد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
سلام فرمانده.
چیزی از پس اندازم تو بورس باقی نمانده.