بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
درآمد ماهانه تولیدی فولاد سپید فراب کویر ۳۷ درصد کاهش پیدا کرد؛

تبخیر درآمدهای "کویر"

تبخیر درآمدهای
بیشترین درآمدی که "کویر" از محل فروش محصول در مهرماه به ثبت رساند مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف» در بازار خارج از کشور بود.
کد خبر : ۲۶۴۰۶۹

کاهش ۹ درصدی میانگین درآمد کویر+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت تولیدی سپید فراب کویر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود در این دوره را برابر با ۸۶۷ میلیارد تومان ارائه کرد، همچنین "کویر" درآمد تجمیعی خود از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری را ۶ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان گزارش کرد.

میزان درآمدی که "کویر" در مهرماه از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به بازار داخل و بازار صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت در مهرماه مربوط به بازار خارج از کشور با ۴۶۶ میلیارد تومان بود که ۵۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده بود.

درآمد "کویر" تا مهرماه سال جاری

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در مهرماه با کاهش درآمد ۳۷ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۷ درصد کاهش در درآمدها را تجربه کرد، همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز ۲ درصد رشد پیدا کرد، لازم به ذکر است که میزان درآمد ماهانه در مقایسه با میانگین ماه‌های گذشته نزدیک به ۹ درصد افت داشت.

کاهش ۹ درصدی میانگین درآمد کویر+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "کویر" از محل فروش محصول در مهرماه به ثبت رساند مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف» با ۴۶۶ میلیارد تومان در بازار خارج از کشور بود و «انواع میلگرد شاخه و کلاف» در بازار داخل کشور نیز با ۴۰۲ میلیارد تومان در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد قرارگرفت.

نرخ فروش محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» در مهرماه سال جاری برابر با ۱۵ میلیون تومان بود، این نرخ به ثبت رسیده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش را مشاهده کرد، میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رسید نسبت به ماه گذشته ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد.

روند فروش محصولات کویر تا مهرماه سال جاری

مقدار فروش محصولات شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در مهرماه سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۵۱ هزار و ۳۱۴ تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته ۴۱ درصد کاهش فروش محصولات را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۹ درصد اُفت داشت.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بخشنامه وزارت صمت بر سود
با اعلام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر؛

بخشنامه وزارت صمت بر سود "کویر" اثر قابل توجهی دارد

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر؛

افزایش سرمایه "کویر" به ثبت رسید

با اعلام شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر؛

"کویر" سوددهی را آغاز کرد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بالستیک
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
من نمی دونم بر چه اساس شرکت فولادی رو تو کویر می سازن!