بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
۷ نماد فرابورسی مجاز به درخواست تغییر دامنه نوسان شدند
معاونت نظارت بازار شرکت فرابورس در اطلاعیه ای اعلام کرد: ۷ نماد معاملاتی مجاز به تغییر دامنه نوسان بر اساس مفاد ضوابط ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران شدند.
کد خبر : ۲۶۴۱۴۴

تغییر دامنه نوسان ۷ نماد معاملاتی بورس و فرابورس

بورس نیوز: معاونت نظارت بازار شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۳۶۶۱/الف/۰۱ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۱ این شرکت، با موضوع «ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، پس از بررسی‌های صورت گرفته طی ۶ماه منتهی به ۱۸/۰۸/۱۴۰۱، نماد‌های معاملاتی پلیمر آریا ساسول، تجلی توسعه معادن و فلزات، نفت ایرانول، توسعه و مدیریت سرمایه صبا، مجتمع جهان فولاد سیرجان، سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات و گروه توسعه مالی مهر آیندگان مشمول بند‌های ۲، ۳ و ۴ ماده یک ضوابط مذکور می‌باشند؛ لذا بازارگردانان در نماد‌های فوق در صورت تمایل می‌توانند با رعایت سایر بند‌های «ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» درخواست تغییر دامنه نوسان قیمت را به فرابورس ایران ارائه نمایند.

در خصوص صندوق‌های سرمایه گذاری و نیز اوراق تامین مالی توجه به مفاد ماده ۲ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران ضروری است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
معاون نظارت بازار شرکت فرابورس ایران خبر داد:

تغییر دامنه نوسان در ۱۱ نماد معاملاتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
France
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
با توجه به تورم و افزایش قیمت ها در این دو سال اخیر و همچنین پرواز قیمت دلار و یورو ، سکه‌، طلا، خودرو، ملک و..... شاخص کل بورس باید بالای ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد باشه نه یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد!!!!!!!!!!!!!!!!
انشاءالله که به‌ زودی سهامداران، جلوی ساختمان بورس گردن عشقی ..و نالایق را با ناظرين ... که با حقوقي ها تبانی کرده اند و بورس را دستکاری می کنند ، .خواهند زد. عشقی ا..... یک روز یه سری سهام را مثبت می‌کنند و یک سری را منفی و روز بعد اون سهام را که مثبت بودند منفی و منفی ها را مثبت می کنند و این رویه را حدود ۲ سال هست که دارند اجرا می کنند و سهامداران حقیقی را گوش دراز و مخملی فرض می کنند!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۹
بایااین عشقی را تعویض کنید شاید افاقه کند قدمش نحس بود برای سهام خرد.
شما
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
بورس شده محل ..کارمندان دولت از ملت بدبخت ودر بدر تو دوسالگذشته همه چی صد برابر شد ولی بورس هشتاد درصد مردم در ضررند وسرمایه انها توسط غارتگران به تاراج رفته است و هیچ کس هم جوابگو نیست حکومت .است
صادق
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
خودکفا ما رو بد بخت کرد